Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@19:05:31 GMT

بیروت: کودتای سیاسی در لبنان شکست خورد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۲۲۴۱

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه المیادین، «جبران باسیل» رئیس جریان ملی آزاد لبنان تاکید کرد تلاش برای کودتای سیاسی در لبنان خنثی شد.

باسیل خاطر نشان کرد هدف از کودتای سیاسی که برای آن برنامه ریزی می شد، ایجاد خلاء در موسسات و نهادهای کشور بود که این تلاشها با شکست همراه شد.

جریان ملی آزاد لبنان از مهمترین گروههای سیاسی مسیحی و از همپیمانان مهم جنبش حزب الله به شمار می رود، پس از انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور، ریاست این تشکل مهم به جبران باسیل داماد وی واگذار شد، باسیل در دولت قبلی تصدی وزارت خارجه را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد

جنبش حماس در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در تماس تلفنی با نخست وزیر و رئیس دستگاه اطلاعات قطر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است: برادر مجاهد «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «آقای عباس کامل»، وزیر اطلاعات مصر تماسی تلفنی برقرار و موافقت جنبش حماس با پیشنهاد این دو کشور در مورد توافق آتش‌بس را به آنها خبر داد.

پیش از این هم یک عضو ارشد حماس به الجزیره گفته بود که «به واسطه‌های قطری و مصری اعلام کردیم با طرحشان برای آتش بس در غزه موافق هستیم».

کد خبر 751225

دیگر خبرها

  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب