Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر امور خارجه ونزوئلا ادعای رئیس‌جمهور کلمبیا علیه همکاری موشکی تهران و کاراکاس را رد کرد.

به گزارش خرداد به نقل از مهر، «خورخه آریسا» وزیر امور خارجه ونزوئلا امروز جمعه در واکنش به اتهامات واهی دولت کلمبیا علیه تهران و کاراکاس در پیامی توییتری اعلام کرد: «ایوان دوکه» (رئیس‌جمهور کلمبیا) در حال بازگشت به سوی داستان‌سازی و برچسب‌زنی علیه ونزوئلا است تا اذهان عمومی را از کشتار و خشونت افسارگسیخته و قاچاق غیرقابل کنترل مواد مخدر منحرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، «ایوان دوکه» رئیس‌جمهور کلمبیا پیشتر ادعا کرده بود: اطلاعات آژانس‌های اطلاعاتی بین‌المللی که با ما کار می‌کنند، نشان می‌دهد که دیکتاتوری نیکلاس مادورو علاقه مند است از طریق ایران به موشک‌های میان بُرد و دور بُرد دست پیدا کند. برچسب ها: کلمبیا ، ونزوئلا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کلمبیا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گوستاو پترو رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.

وی طی یک سخنرانی با بیان اینکه از دوم می (13 اردیبهشت) مراودات دیپلماتیک با اسرائیل قطع می شود، تاکید کرد: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

پترو در ادامه گفت که فلسطین و غزه را معادل مقاومت می داند.

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • نخستین واکنش دانشگاه کلمبیا به یورش پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه