Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:16:49 GMT

گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۲۵۵۱

گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین

‍‍‍‍‍‍

گروه استان ها- مسجد جامع قم بنایی است با مساحتی حدود ۶ هزار مترمربع که ساخت آن در چندین دوره‌ زمانی مختلف انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مسجد جامع قم بنایی است با مساحتی حدود 6 هزار مترمربع که ساخت آن در چندین دوره‌ زمانی مختلف انجام شده است.

معمار و طراح این بنای تاریخی قسمت‌های متعددی را از جمله سردر ورودی، صحن، ایوان‌، گنبدخانه و شبستان برای آن در نظر گرفته بود و به نظر می‌رسد بخش گنبدخانه‌ مسجد قبل از دیگر قسمت‌های این اثر تاریخی ساخته شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازندگان این اثر تاریخی 2 در ورودی را برای آن در نظر گرفته‌اند که یکی در بخش غربی بنا و به عنوان ورودی اصلی است و دیگری در کوچه‌ای فرعی و متصل به شبستان‌های واقع در شمال عمارت قرار دارد.

سومین آئین ملی روز مسجد تاریخانه دامغان برگزار شدمسجد باید محلی برای رسیدگی امور دنیوی مردم نیز باشدکارگروه مسجد رادیو راه‌اندازی شد

انتهای پیام/454/س

R7854/P/S6,62/CT8 بیشتر بخوانید... پوستر "روز جهانی مسجد" رونمایی شد/ تحول فرهنگی از مسجد آغاز می‌شود گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند بچه‌های مسجد در ۴۰ نقطۀ تهران کاروان شادی غدیر برپا می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پوستر "روز جهانی مسجد" رونمایی شد/ تحول فرهنگی از مسجد آغاز می‌شود گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند بچه‌های مسجد در ۴۰ نقطۀ تهران کاروان شادی غدیر برپا می‌کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ تولد ۴قلو در دومین زایمان مادر ۲۷ساله اهوازی+ تصویر ۳ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۴ درخواست پدر ۶ قلوهای البرزی از مسئولان ۵ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۶ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۷ تبریز| تولد ۶ قلوهای هفت ماهه از مادر جوان تبریزی+عکس ۸ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| جزئیات انتقال ۳ صیاد آزاد شده به ایران آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از جدیدترین کروز ایرانی| آیا موشک «ابومهدی» همان موشک «هویزه» است؟ لغو نشست شورای امنیت درباره ایران به دلیل مخالفت آمریکا نیویورک تایمز: آمریکا به جای منزوی کردن ایران خودش منزوی شد الکاظمی: درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق توافق کردیم/ حملات ترکیه به خاک عراق را نمی‌پذیریم آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والا مقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073879 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • جزئیات رهاسازی حقابه ایران از افغانستان | ویدئو
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید