Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:40:48 GMT

تاکید رهبران مقاومت بر ضرورت شکست محاصره ۱۳ ساله غزه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۲۶۵۴

تاکید رهبران مقاومت بر ضرورت شکست محاصره ۱۳ ساله غزه

‍‍‍‍‍‍

منابع خبری فلسطینی از شکست تلاش کشورهای عربی و سازمان های بین المللی در تغییر سیاست جنگ افروزانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم نوار غزه و تاکید رهبران مقاومت بر ضرورت شکست محاصره ظالمانه این منطقه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، به نقل از العهد، منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که تاکنون تلاش های عربی و سازمان ملل متحد در راستای جلوگیری از سیاست های خصمانه و ددمنشانه دشمن صهیونیستی علیه نوارغزه ناکام مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع همچنین اشاره کرده اند که رژیم صهیونیستی به بهانه شیوع ویروس کرونا در اجرای بسیاری از توافقات کوتاهی کرده است.

رهبران گروه های مقاومت در همین باره تاکید کرده اند که گروه های مقاومت تنها یک چاره و تصمیم را پیش رو دارند که آن هم شکست محاصره غزه و اجرای توافقات به ثبت رسیده در ماه گذشته است.

احتمال درگیری در غزه/ حماس: در صورت تجاوز پاسخ می‌دهیم

ماه گذشته رهبران مقاومت غزه بر سر بهبود اوضاع برق و همچنین گسترش دایره صیادی در دریای غزه و واردات به این منطقه تحت محاصره با سران رژیم اشغالگر از طریق هیئت های میانجی مصری به توافق دست یافتند.

انتهای پیام/

R7532/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ شرمن: روسیه، چین و اروپا باور ندارند آمریکا بتواند مکانیزم ماشه را فعال کند ۲ لغو نشست شورای امنیت درباره ایران به دلیل مخالفت آمریکا ۳ الکاظمی: درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق توافق کردیم/ حملات ترکیه به خاک عراق را نمی‌پذیریم ۴ اردوغان: بزرگترین منبع گازی تاریخ ترکیه در دریای سیاه کشف شد+ عکس ۵ برایان هوک: برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران به اجازه هیچ‌کس نیازی نداریم ۶ ترکیه از اینترپل خواست برای مشاور ولیعهد ابوظبی حکم پیگرد بین‌المللی صادر کند ۷ نیویورک تایمز: آمریکا به جای منزوی کردن ایران خودش منزوی شد ۸ پامپئو: اجازه نمی‌دهیم چین و روسیه به ایران سلاح بفروشند مهمترین اخبار بین الملل تخت روانچی: اقدامات آتی ایران با آنچه که برای برجام رخ می‌دهد، متناسب خواهد بود سخنگوی وزارت خارجه: واشنگتن هیچ‌گاه به خواست نامشروع خود نمی‌رسد نیویورک تایمز: آمریکا به جای منزوی کردن ایران خودش منزوی شد چین: سازوکار بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران فعال نشده است مهمترین اخبار تسنیم تخت روانچی: اقدامات آتی ایران با آنچه که برای برجام رخ می‌دهد، متناسب خواهد بود گزارش تسنیم از جدیدترین کروز ایرانی| آیا موشک «ابومهدی» همان موشک «هویزه» است؟ لغو نشست شورای امنیت درباره ایران به دلیل مخالفت آمریکا نیویورک تایمز: آمریکا به جای منزوی کردن ایران خودش منزوی شد الکاظمی: درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق توافق کردیم/ حملات ترکیه به خاک عراق را نمی‌پذیریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک مرکز استان، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت روح شهید معلم و استاد الگو شهید مطهری و ۲۰ شهید دانش آموزی ناحیه یک شهر ساری و چهار شهید فرهنگی، اظهار کرد: دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: شیاطین می‌خواهند از نظر فرهنگی دنیای درون نسل جدید ما را جور دیگری بسازند و با دنیای درون شهدای ما متناقض باشد و باید در این راستا هوشیار بود و کار فرهنگی و جهادی کنیم.

وی تاکید کرد: باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با آن فضای فرهنگی و معنوی که خدا دوست دارد آشنا کنیم آن وقت به یک محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموزان می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: دانش‌آموزان ما باید با مسجد آشنا شوند و اهل مسجد و نماز اول وقت باشند زیرا صدای اذان را شیاطین را دور می‌کند، اما اگر صدای اذان، قرآن و نماز خبری نباشد شیطان نزدیک می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رأس شیاطین آمریکاست و امپراطور رسانه‌ای دشمنان، مردم را دور خود جلب می‌کند و می‌خواهد الگوهای خود را نشان دهند درحالی که عاقبت گوش کردن حرف شیطان جهنم و عاقبت حرف خداوند بهشت است.

کد خبر 6092199

دیگر خبرها

  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • گسترش خیزش جهانی دانشجویان حامی فلسطین / پلیس آمریکا دانشگاه کلمبیا را محاصره کرده است + فیلم
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی