Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از راشاتودی، شرکت آمریکایی بوئینگ اولین سفارش خود را برای ساخت هواپیمای "737 مکس" در حالی دریافت کرده است که سازمان های نظارتی پس از دو سقوط مرگبار این مدل از هواپیما آن را زمین گیر کرده بودند.

بر اساس این گزارش، گفته می شود خطوط هوایی لهستان موسوم به "اینتر ایر" سفارش ساخت چهار هواپیمای 737 مکس را به بوئینگ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته Enter Air که بزرگترین اپراتور پروازهای چارتر در لهستان است، بازبینی های انجام گرفته شده برای مدل 737 در پی دو سقوط سال 2019 موجب شده تا این مدل "بهترین هواپیمای جهان برای سالهای آینده" باشد.

این شرکت لهستانی در سال 2010 با یک هواپیمای 737 پروازهای خود را شروع کرد.

این خطوط هوایی دارای 22 فروند هواپیما از مدل "نسل بعدی 737" می باشد و در صورت خرید هر چهار هواپیمای مذکور در قرارداد جدید، ناوگان 737 مکس آن به 10 فروند هواپیما خواهد رسید.

معاون رئیس بخش فروش و بازاریابی هواپیماهای تجاری بوئینگ گفتک ما شایستگی تعهد خطوط هوایی اینتر ایر به خانواده بوئینگ 737 را نداریم.

دو طرف همچنین اعلام کردند که آنها برنامه تحویل سفارشات قبلی را تغییر داده اند و خسارت های ناشی از زمین گیر شدن 737 مکس را نیز به اینتر ایر جبران کرده اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد

از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ سرویس ارسال فوری فروشگاه اینترنتی تکنولایف در شهر تبریز راه‌اندازی شد. هموطنان عزیز تبریزی اکنون می‌توانند سفارش‌های خود از تکنولایف را در سریع‌ترین زمان، در کمتر از ۲۴ ساعت، در هر نقطه‌ای از شهر تبریز دریافت کنند. تکنولایف به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع فروش کالای دیجیتال در ایران شناخته می‌شود و تاکنون توانسته با مارکت پلیس خدمات بی‌نظیری را به مشتریان و فروشندگانش ارائه دهد. از جمله خدمات قابل‌توجه تکنولایف می‌توانیم به ارسال کالا در سریع‌ترین زمان با بهترین قیمت تعیین‌شده در بازار کالای دیجیتال اشاره کنیم. اکنون سرویس ارسال سریع تکنولایف در شهر تبریز نیز راه‌اندازی شده است. این سرویس تا قبل از تاریخ ذکرشده محدود به شهر تهران و کرج بود و حالا به یکی از اقدامات مهم تکنولایف جهت گسترش در سایر شهرهای ایران تبدیل شده است.

به دلیل حجم بالای سفارش‌ها از سمت هم‌وطنان تبریزی، تکنولایف سرویس ارسال فوری در تبریز را به‌منظور تجربه خرید هرچه‌ بهتر شما عزیزان فراهم کرده است.

شما می‌توانید حین ثبت سفارش بازه زمانی تحویل سفارش را انتخاب کنید تا کالا مطابق با زمان انتخابی توسط پیک ویژه تکنولایف به شما تحویل شود. درصورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 15:00، سفارش شما از ساعت 14 تا 20، روز بعد به شما تحویل خواهد شد.

لازم به ذکر است این امکان در گام اول در دسته بندی کالاهای لوازم خانگی سایز بزرگ فعال نیست و تکنولایف در صدد است تا هرچه سریعتر امکان ارسال فوری کالاهای لوازم خانگی سنگین را فراهم کند.

امیدواریم بتوانیم در روزهای آتی این خدمت مهم را به تمام نقاط ایران عزیز ارائه کنیم.

کد خبر 848410

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است