Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@07:43:48 GMT

کیهان از همین الان آخوندی را فاقد صلاحیت اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۲۸۲۴

کیهان از همین الان آخوندی را فاقد صلاحیت اعلام کرد

کیهان از همین الان آخوندی را فاقد صلاحیت اعلام کرد

ساعت 24 -  یکی از روزنامه های سیاسی کشور چند روز است برخی از چهره های نزدیک به اصلاح طلبان و اعتدال مثل محمدر ضا خاتمی نایب رییس مجلس ششم و دبیر کل حز برمشارکت ، محمد جواد ظریف ، عباس آخوندی ونیز سید حسن خمینی را به مثابه کسانی که شاید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باشند معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این 4 نفر اما به نظر می رسد عباس اخوندی وزیر راه وشهرسازی دولت اول روحانی و ووزیر مسکن دولت سازندگی با ارایه تصویری تازه از افکار و عقاید خود و نیز طرح ایده ایران قصدش جدی تر از بقیه باشد که کاندیداای انتخابات بعدی باشد. شاید همین جدیت او است که روزنامه کیهان امروز در ستون ویژه دست به کار شده و با تاکید بر اینکه "این روزها اسم عباس آخوندی بیشتر با طرح موضوع ترک فعل همراه است.آیت‌الله رئیسی چندی پیش تأکید کرد: گفته‌ام که طبق قانون باید مدیرانی که به مسئولیت خود عمل نکرده‌اند مواخذه شوند." به این نتیجه گیری رسیده است که او بلوف می زند. نوشته کیهان به شرح زیر است :

"نشریات زنجیره‌ای و اجاره‌ای چه تصوری درباره درک و شعور مردم دارند که متهم چند برابر شدن قیمت مسکن را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری وانمود می‌کنند؟سایت فردا ضمن طرح این سؤال نوشت: طیفی که از شورای شهر تا دولت و مجلس را در قبضه داشت و عملکردش موجب شد خسارات فراوانی در حوزه‌های مختلف بر کشور وارد شود، حالا که کارنامه‌اش جایی برای دفاع باقی نگذاشته، سعی می‌کند از هر ابزاری استفاده نماید و حتی از چهره‌های سوخته نیز نمی‌گذرد.شنیدن تمایلات برخی افراد برای حضور در این عرصه، علامت سؤال بزرگی را ایجاد می‌کند که با چه رویی و کدام کارنامه خود را محق به شرکت در این فضا می‌دانند و مردم را چه فرض کرده‌اند که برای بار چندم از این سوراخ گزیده شوند. بسیاری از اتفاقاتی که این روزها در حوزه مسکن کشور افتاده مرهون سوء تدبیر و لجبازی عباس آخوندی با آتیه و زندگی مردم است. عملکرد فاجعه ‌بار آخوندی در وزارتخانه متبوعش تا آنجا عمق پیدا کرده که صدای روحانی را که اصلاً میانه‌ای با انتقاد و پذیرش آن ندارد هم درآورده و به کم‌کاری دولت در حوزه مسکن اعتراف نمود.نگاه اقتصادی لیبرالی عباس آخوندی در دوره وزارتش سبب شده تا حوزه مسکن دچار رکود بی‌سابقه‌ای شده و عملاً هیچ گامی در مهم‌ترین بخش وزارت راه و شهرسازی برداشته نشود.

او از ابتدا دنبال راه فرار از پاسخگویی است. کارنامه عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی به قدری ضعیف بود که حتی دوستان وی، اعتماد نکرده و حاضر نشدند کلید شهرداری تهران را به او بسپارند."

به نظر می رسد اگر آخوندی درمیان سیاسیون اصلاح طلب هم جایگاهی ندارد بهتر است اجازهداده شود اوکاندیا شود و در صورتی که اصلاح طلبان اور نخواستند به هواداران نشانه می دهند که به اورای ندهند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد عباس آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی نگران کننده است

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام/

کد خبر: 1228440 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد