Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:47:23 GMT

انتخابات هیئت قایقرانی لرستان برگزار شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۳۱۹۸

انتخابات هیئت قایقرانی لرستان برگزار شود

ایسنا/لرستان عضو تیم ملی کانوپولو بانوان می‌گوید: انتخابات هیئت قایقرانی لرستان برگزار شود.

صبا رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه چند ماه است که هیئت قایقرانی لرستان با سرپرست اداره می‌شود، اضافه کرد: با اینکه سرپرست در این مدت اقدامات خوبی انجام داده اما اگر هر چه سریع‌تر مجمع انتخاباتی برگزار و رئیس مشخص شود، خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ظاهراً چند نفر از افراد غیر ورزشی نیز برای ریاست هیئت قایقرانی لرستان ثبت‌نام کرده‌اند اما امیدوارم کسی که به‌عنوان رئیس انتخاب می‌شود از جامعه قایقرانی و اهل ورزش باشد.

رحمتی تأکید کرد: دوست ندارم ورزش قاطی سیاست شود و امیدوارم هرکس که قرار است رئیس هیئت شود در بطن کار باشد و درد ما را بداند.

این بانوی لرستانی افزود: تجربه ثابت کرده اکثر افراد غیرورزشی که در لرستان رئیس هیئت شده‌اند عملکرد خوبی نداشته و نباید این چرخه تکرار شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر هیئت با سرپرست هم شرایطی خوبی دارد اما بدون شک با رئیس شرایط می‌تواند بهتر شود درصورتی‌که فردی از جامعه قایقرانی باشد.

رحمتی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته دو سایت قایقرانی در دریاچه کیو و شاپوری با کمک شهرداری خرم‌آباد به هیئت قایقرانی اختصاص داده شد که شرایط خوبی است و اگر زیرساخت‌ها از جمله رختکن مهیا شود، می‌توانیم استفاده بهینه از آن ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی کانوپولو بانوان صبا رحمتی هیئت قایقرانی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل دارو منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حضور محمد پیکان‌پور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در سازمان برنامه و بودجه، غلامحسین صادقیان از سوی سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، به عنوان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب شد.

پیکان‌پور در روزهای گذشته به عنوان رئیس اداره سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه منصوب شده است.

کد خبر 6099895 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست سازمان ملی سنجش منصوب شد
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان برگزار می‌شود
  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد
  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند