Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه ۶۲ عنوان برنامه ویژه ماه محرم از صدا و سیمای استان پخش می شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال بحث اطلاع رسانی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی جز اولویت های ما در تامین و تولید محتوا است.

«علیرضا آیینه دار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: صدا وسیمای خراسان جنوبی همزمان با فرارسیدن محرم حسینی اقدام به پخش برنامه هایی در راستای ترویج سیره و هدف امام حسین(علیه السلام) می کند و در نظر داریم امسال به احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیش از گذشته کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۶۲ عنوان برنامه ویژه محرم حسینی از صدا و سیمای استان پخش می شود، افزود: در نظر داریم امسال در برنامه های مختلف رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی درخصوص ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم ویژه محرم برای مقابله ویروس کرونا اطلاع رسانی هایی انجام دهیم.

 

وی با اشاره به  پخش مراسم «اذن عزای حسینی« گفت: این مراسم از حرم مطهر رضوی و از سیمای خراسان جنوبی به روی آنتن می رود تا هم استانی های عزیز بتوانند درد و دلی با امام رئوف داشته باشند چرا که بیش از 6 ماه است که فرصت زیارت از همه ما گرفته شده است.

 

آیینه دار با توجه به اینکه 32 عنوان برنامه تولیدی و تامینی از صدای خراسان جنوبی طی ماه محرم پخش می شود، ادامه داد: مهم ترین برنامه های صدای خراسان جنوبی در ماه محرم شامل مهمان کربلا، حماسه حسینی، رادیو شب، حدیث ولایت، نکته های ناب و نجوای نیاز است که این برنامه ها به ترویج سبک زندگی امام حسین (علیه السلام) و تبیین فلسفه قیام ایشان خواهند پرداخت.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: 19 عنوان برنامه تولیدی و تامینی در ایام ماه محرم از سیمای خراسان جنوبی به روی آنتن می رود که می توان به برنامه های با حسین (علیه السلام) تا بی نهایت، بفرمایید روضه، مستند میراث مرثیه، مستند چاوشی، درس اخلاق و بصیرت عاشورایی اشاره کرد.

 

وی در پایان تاکید داشت: امسال اطلاع رسانی درخصوص نحوه برگزاری مراسم ویژه محرم با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداستی جزو اولویت های ما در تامین و تولید برنامه های ویژه ماه محرم است.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستورالعمل های بهداشتی مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی محرم حسینی صدا و سیمای خراسان جنوبی عنوان برنامه پخش می شود ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی