Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی یک تیم ویرانه را تحویل گرفت و نایب قهرمان لیگ کرد.

سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کیفیت فنی لیگ نوزدهم اظهار داشت: فوتبال ایران از نظر فنی کیفیت بسیار پائین داشت. ضعف مدیریتی در فوتبال ایران بیداد کرد که تعداد بالای تعویض مربیان گواه این نکته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌هاست که فوتبال ایران هر سال نسبت به سال گذشته پسرفت می‌کند و تنها نکته حرفه‌ای فوتبال ما همین شماره‌های خارجی روی پیراهن تیم‌هاست. بعد از شیوع کرونا هم گل بود و به سبزه آراسته شد. تعطیلی لیگ، امکانات ضعیف سخت افزاری و استرس بازیکنان از ترس ابتلا به کرونا کیفیت لیگ را از همانی که بود هم پائین‌تر آورد و در مجموع باید بگویم از نظر فوتبالی سال خوبی را سپری نکردیم.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به نایب قهرمانی این تیم ادامه داد: استقلال سال پرفراز و نشیبی را سپری کرد. قبل از آمدن استراماچونی به استقلال گفتم اگر قرار است یک مربی خارجی بزرگ بیاوریم و چند ماه بماند و بعد پول هنگفتی از کشور خارج کند همان بهتر که مربی خارجی نیاوریم. همه دیدند که این اتفاق رخ داد و استقلال در روزهایی که باید در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال خرید بازیکن بود، دنبال مربی می‌گشت. در آن اوضاع نابسامان فرهاد مجیدی از خودگذشتگی کرد و هدایت تیم را برعهده گرفت. البته هواداران هم فقط فرهاد را می‌پذیرفتند. او در شرایط سختی به استقلال آمد و بعد هم که کرونا و مصدومیت‌های بازیکنان بلای جان او و تیمش شد اما خوشبختانه مجیدی توانست مسیر درست را پیدا کند و می‌توانیم با نایب قهرمانی به او نمره خوب دهیم.

سیدصالحی خاطرنشان کرد: مجیدی یک ویرانه را تحویل گرفت و نایب قهرمان لیگ کرد. در مقاطعی از فصل واقعا استقلال شرایط بسیار سختی داشت اما مجیدی به وعده‌ای که داد عمل کرد و استقلال را به نایب قهرمانی لیگ رساند. ضمن اینکه بازیکنانی که فرهاد در اختیار داشت انتخاب‌های خودش نبودند و دیدیم که در برخی از بازی‌ها حتی گزینه‌ای برای تعویض نداشت. به اعتقاد من بازی‌هایی هم که استقلال از دست داد به خاطر ناآمادگی بازیکنان بود. یک مربی فقط می‌تواند به بازیکن بگوید در زمین چه کار کند و اینکه در نهایت یک فوتبالیست چه کیفیتی از خود به نمایش بگذارد به خود او بستگی دارد.

او با اشاره به دیدار دربی جام حذفی بیان کرد: دو تیم در شرایط خوبی با هم روبه‌رو می‌شوند. هر دو هم انگیزه زیادی برای برد در این دیدار دارند اما هر تیمی که بتواند با آمادگی ذهنی و روحی بالاتر پا به این بازی بگذارد برنده خواهد بود. استقلال در جام حذفی به دنبال اعاده حیثیت است و با وجود اینکه به فرهاد مجیدی نمره قبولی می‌دهم اما معتقدم در جام حذفی است که عیار اصلی مجیدی مشخص می‌شود.

مهاجم سال‌های گذشته استقلال با اشاره به آقای گلی شیخ دیاباته در لیگ برتر گفت: دیاباته سال‌ها در فوتبال فرانسه بازی کرده و فوتبال و منش او کاملا حرفه‌ای است. البته دیاباته با آمادگی صددرصد در استقلال بازی نکرده وگرنه می‌توانست با گل‌های بیشتری آقای گل شود. دیاباته هم در زمین فوتبال و هم در خارج از زمین حرفه‌ای و دوست داشتنی است و امیدوارم باز هم او را در فوتبال ایران و با پیراهن استقلال ببینیم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی مهدی سیدصالحی فوتبال ایران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  تیم‌های داوری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به این شرح است:

پنجشنبه ششم اردیبهشت 

مس رفسنجان - پیکان تهران
داور: مهدی اجاقی کمک ها: حامد صفایی، مرتضی هوشیار و علی سام ناظر: سعید علینژادیان

جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

مس کرمان - چادرملو اردکان
داور: احمد محمدی کمک ها: حمید نادری، سامان اقبال پور و احمد مرشدی ناظر: حسین طالقانی

فجر سپاسی شیراز - گل گهر سیرجان
داور: حسین زمانی کمک ها: مهدی شفیعی، سجاد ایرانپور و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل آمری

هوادار تهران - مس سونگون ورزقان
داور: شاهین یزدانی کمک ها: علیرضا طاهرخانی، سجاد نجفی نژاد و عبدالحسین باستان ناظر: محمدحسین اسدی

آلومینیوم اراک - پرسپولیس
داور: امیر عرب براقی کمک ها: هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علیمحمدی

تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان
داور: امیرسامان سلطانی کمک ها: امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی و حامد سیری، ناظر: اکبر بخشی زاده

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران
داور: مهرداد خسروی کمک ها: هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی ناظر: شاهین حاج بابایی

آبی پوشان جنوب - سپاهان
داور: هادی علی نیافر کمک ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی.

دیگر خبرها

  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند