Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ محمد رضا ایزی مداح جوان بجنوردی٬ بیش از ۲۰ است که در هیئت دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی مشغول ذاکری اهل بیت است و این هیئت بزرگ‌ترین هیئت دانشجویی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ محرم 99 با شرایط شیوع ویروس کرونا و تصمیمات ستاد ملی کرونا برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات٬ به یک محرم خاص و ویژه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا ایزی مداح جوان بجنوردی٬ بیش از 20 است که در هیئت دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی مشغول ذاکری اهل بیت است و این هیئت بزرگ‌ترین هیئت دانشجویی استان است.

30 تیم نظارتی روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیئات بجنورد را رصد می‌کنندگفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلمقدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم

وی در گفت‌وگو با تسنیم معتقد است هیئتی‌ها با توجه به اهمیتی که برای سلامت و حفظ جان مردم قائل هستند٬ محرم امسال را به یادماندنی از سال‌های گذشته اقامه عزا می‌کنند.

در ادامه بخش‌هایی از گفت‌وگوی این مداح جوان را با تسنیم ببینید.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم بیشتر بخوانید... بین‌الحرمین ویژه برنامه محرمی رادیو زیارت ۳۰ تیم نظارتی روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیئات بجنورد را رصد می‌کنند امام جمعه بجنورد: محرم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی "تاریخی" می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بین‌الحرمین ویژه برنامه محرمی رادیو زیارت ۳۰ تیم نظارتی روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیئات بجنورد را رصد می‌کنند امام جمعه بجنورد: محرم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی "تاریخی" می‌شود واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر ۳ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۴ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۵ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۶ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۷ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۸ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| جزئیات انتقال ۳ صیاد آزاد شده به ایران آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد مهمترین اخبار تسنیم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق گزارش تسنیم| «قاسم» برد موشک‌های تاکتیکی ایران را به اسرائیل رساند/ جدیدترین موشک بالستیک ایران چه مختصاتی دارد؟ شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل تخت روانچی: اقدامات آتی ایران با آنچه که برای برجام رخ می‌دهد، متناسب خواهد بود کدام اعضای شورای امنیت تاکنون درخواست آمریکا علیه ایران را غیرقانونی دانسته‌اند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم ماه محرم رعایت پروتکل های بهداشتی هیئت دانشجویی محرم امسال ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • «هدیه روز معلم» امسال چیست و کی به حساب فرهنگیان واریز می‌شود؟
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا