Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک استاد دانشگاه درباره اخلالات یادگیری دانش آموزان گفت:بوسیله متخصص از سلامتی چشم و گوش کودک مطمئن شوید همچنین با توجه به کلاس‌های آنلاین فضای آرام و بدون تشنج را در خانه فراهم کنید. عظیم کلانتری متخصص و آسیب شناس گفتاروزبان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو با اشاره به شروع سال تحصیلی و اختلالات یادگیری گفت:بوسیله متخصص از سلامتی چشم و گوش کودک مطمئن شوید همچنین با توجه به کلاس‌های آنلاین فضای آرام و بدون تشنج را در خانه فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:اوقاتی را به بازی کردن با کودک و شوخی کردن با او اختصاص دهید هر وقت که سلامتی او در خطر نبود کودک را به پارک، سینما، باغ وحش و سایر جا‌های دیدنی ببرید و سعی کنید اوقاتی را کودک به بازی بپردازد.

کلانتری بیان کرد: کودک را تشویق کنید درباره خودش، خاطرات مدرسه و چیز‌های مورد علاقه اش صحبت کند از سرزنش کردن و ایراد گرفتن و نصیحت بپرهیزید و به جای آن هر وقت کار مثبتی انجام می‌دهد تشویقش کنید.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه به سوالات کودک ساده و روشن و کوتاه جواب دهید اضافه کرد:، نقاط قوت کودک را در درس‌ها، بازی‌ها و سایر کار‌ها به رخش بکشید و تمجید کنید و با دادن برخی مسولیت‌ها به کودک حس استقلال و اعتماد به نفس او را تشویق کنید.

وی عنوان، کرد:سعی کنید کودک با کودکان هم سن خویش و هم با کودکان یکی دو سال کوچکتر و بزرگتر از خودش اوقاتی را بازی کند و در منزل کتاب یا روزنامه بخوانید و سعی کنید فرزندتان خواندن علاقمندانه و مشتاقانه شما را ببیند و به اندازه کافی اسباب بازی‌های ساده و خوب برای کودک تهیه کنید.

کلانتری گفت:به کودک یاد بدهید که کتاب تنها وسیله خواندن نیست بلکه میتوان از روزنامه، تابلو‌های راهنمایی، تابلو‌های مغازه نیز برای خواندن استفاده کرد.

وی افزود: زمانی که مدرسه باز شد و دانش آموز به صورت حضوری در کلاس بود با مدیر و معلم کودک ارتباط مهرآمیزی برقرار کنید و وضع کودکتان را در مدرسه جویا شوید باید گفت پیشرفت کودک را بدون اینکه مکررا از او سوال کنید پی گیری نمائید.

کلانتری عنوان کرد:برای محل مطالعه کودک اطاق، نور، صندلی، میز و سایر لوازم را تهیه کنید، سعی کنید محل مطالعه کودک ساکت و آرام باشد برای اطمینان از سلامتی کودک همیشه او را تحت کنترل پزشک داشته باشید کوچکترین پیشرفت کودک را ببینید و به او اظهار کنید و اعتماد به نفسش را بالا ببرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش اموز دانشگاه اختلالات یادگیری مدرسه سعی کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)

با نزدیک شدن فصل امتحانات برخی از دانشجویان و دانش‌آموزان عراقی برای درس خواندن به حرم امام حسین(ع) می‌روند.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند