Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام از افتتاح متمرکز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان در هفته دولت به صورت متمرکز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خبر داد.

«آیت قیصربیگی»  در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:  سفر سورنا ستاری ، معاون رییس جمهوری برای افتتاح طرح های هفته دولت سه شنبه چهارم شهریورماه همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت انجام خواهد شد و در این سفر طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری استان به صورت متمرکز رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش خدمات نظام و دولت به مردم دانست و گفت: با آغاز ارزیابی ماهانه مدیران دستگاه های اجرایی استان از فروردین ماه سال جاری رقابت بسیار خوبی در این حوزه شکل گرفته است که انتطار می رود در هفته دولت به اوج خود برسد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ایلام بر تنوع بخشی ارایه گزارش مدیران دستگاه های اجرایی در این هفته تاکید کرد و گفت: در این هفته باید طوری برنامه ریزی شود تا در ابعاد گسترده خدمات صورت گرفته با قالب‌های مختلف مانند نشست خبری، مصاحبه، حضور در فضای مجازی، حضور در صدا و سیما، تور رسانه‌ای، تهیه تیزر و کلیپ و مستند خدمات دولت به نحو مطلوب و شایسته انعکاس داده شود.

قیصربیگی با تاکید بر بر امید آفرینی واقع بینانه توسط مدیران و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در این شرایط حساس تصریح کرد: نشر خدمات و دستاوردهای صورت گرفته و ارائه شفاف گزارش به مردم به ایجاد بیش از پیش امید در جامعه کمک خواهد کرد و  در این راستا عملکرد مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام هفته دولت دستگاه های اجرایی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیسی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دو جلسه با حضور رییس مجلس، وزیر اقتصاد، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رییس‌کل بانک مرکزی درباره وضعیت بازار ارز تشکیل شد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: هدف از تشکیل این نشست کنترل بازار ارز با همکاری دو قوه بود. برنامه‌های دولت در این زمینه تهیه و اعلام شد.

معاون پارلمانی رییس‌ دولت سیزدهم با اشاره به تعامل دولت با مجلس دوازدهم، گفت: از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت طی دو سه هفته آینده همچون قانون اجاره بهای مسکن تصویب شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901688

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت