Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالجواد توحیدی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هزینه اجرای این طرح ها را که در بخش های مختلف عمرانی ، کشاورزی ، خدماتی و گردشگری است ، ۶۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود : هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای امیدآفرینی و اعتمادسازی در جامعه است و باید خدمات مختلف دولت که در واقع خدمات نظام است، بدرستی بیان شده و اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نکاء گفت : دولت تدبیر و امید در این مدت کارهای بسیار خوبی را در شهرستان اجرایی کرده است و خدمات شایسته ای به مردم ارائه شده است که باید این عملکردها برای مردم بیان و امیدآفرینی شود.

وی افزود : امسال به دلیل شیوع کرونا فعالیت‌های فرهنگی و تبیین اقدام‌های دولت باید در فضای رسانه ای اطلاع رسانی شود تا خدمات نظام بدرستی تبیین و تشریح شود.

توحیدی مقدم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، گفت : مدیران و کارگزاران نظام از این فرصت برای تبیین عملکرد دولت و نظام و ایجاد امیدآفرینی در جامعه از فضای رسانه ها و فضای مجازی استفاده کنند.

وی افزود : دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مناطق روستایی داشته و دارد و خدمات ارائه شده در این مدت و به خصوص گازرسانی در بخش کوهستانی شهرستان نکاء باعث افزایش امید و نشاط در روستانشینان شده است.

فرماندار نکاء با اشاره به خدمات ارائه شده در دهه فجر سال گذشته ، گفت : در دهه فجر سال گذشته ۵۴ طرح با اعتبار  بیش از ۴۰۰  میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شده بود.

برچسب‌ها هفته دولت مازندران نکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مازندران نکا هفته دولت مازندران نکا هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر