Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:58:34 GMT

عنوان مورد انتظار Black Myth: Wu Kong معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۴۲۰۹

عنوان مورد انتظار Black Myth: Wu Kong معرفی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Black Myth: Wu Kong یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط گروه بازی‌سازی مستقل چینی در مرحله توسعه قرار دارد. این عنوان از لحاظ سبک و اجرا شباهت بسیاری به بازی‌های پرطرفداری مانند Sekiro: Shadows Die Twice و Mortal Shell دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازندگان این عنوان سعی داشته‌اند روح و ماهیت داستانی پرباری را در قالب شخصیت افسانه‌ای Monkey King روایت کنند و آن را در اختیار گیمر‌ها قرار دهند. این عنوان همچنین شباهت‌هایی به بازی‌های Nioh 1 و Nioh 2 دارد.

طی ویدئوی منتشر شده برای معرفی اولیه عنوان کاربران شاهد قابلیت تغییر شخصیت اصلی داستان به دو موجود دیگر هستند و این ویژگی در بازی نقش کلیدی دارد. به نظر می‌آید که شخصیت‌های موجود در این عنوان کاملا برگرفته از افسانه‌ها و فیلم‌های مربوط به Monkey King باشند. نکته‌ای که در رابطه با این بازی نظر بسیاری را به خود جلب کرده، ساخته شدن عنوان توسط موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 است.

طبق اطلاعات منتشر شده گروه سازنده این عنوان از کارمندان سابق شرکت Tencent Games هستند و هدفشان از انتشار تریلر ابتدایی بازی جمع‌آوری استعداد‌های جدید برای بازی‌سازی بوده است. آن‌ها قصد دارند تیم سازنده خود را تکمیل کنند و با قدرتی بیشتر به ساخت عنوان مورد نظر بپردازند.

بیشتر بخوانید

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در فهرست پلاتین استیم قرار گرفت عرضه Black Myth: Wu Kong بر روی کنسول‌های نسل بعد

این تیم بازی‌سازی قصد دارد Black Myth را بر روی تمامی کنسول‌ها و همچنین رایانه شخصی منتشر کند. گفته می‌شود تا زمان تکمیل پروژه و عرضه عنوان به صورت جهانی حدود دو سال زمان باقی مانده است و با توجه به بازه زمانی انتظار می‌رود Black Myth برای کنسول‌های نسل بعد نیز عرضه شود.

گفتنی است؛ عناوین بزرگ و درجه یک معمولا از سوی کشور چین عرضه نمی‌شوند. سازندگان این کشور معمولا بازی‌های رایگان و همه‌گیر منتشر می‌کنند و تلاشی به توسعه بزرگ صنعت بازی‌سازی خود انجام نمی‌دهند. با توجه به نمایش صورت گرفته از بازی Black Myth: Wu Kong به نظر می‌آید سرانجام یک شرکت چینی سعی کرده رسم این کشور را تغییر دهد و انقلابی جدید در صنعت بازی‌سازی چین شکل دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای کنسول بازی شرکت بازی سازی بازی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن

ویدئویی از لحظه انتظار رهبر چین شی جین پینگ برای استقبال از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، و دست دادن آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم