Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: در راستای تامین قرآن مورد نیاز کانون های مساجد جنوب کرمان تعداد یکهزار جلد قرآن کریم تهیه شده که در بین ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری منطقه که از قبل اعلام نیاز کرده بودند، به مناسبت روز جهانی مسجد توزیع می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای تامین قرآن مورد نیاز کانون های مساجد جنوب کرمان تعداد یکهزار جلد قرآن کریم تهیه شده که در بین ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری منطقه که از قبل اعلام نیاز کرده بودند، به مناسبت روز جهانی مسجد توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: ۸۰ درصد این قرآن ها با همراهی مردم و خیرین در طرح خیرات قرآن خیرات ماندگار تهیه شده و ۳۰ درصد نیز با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تهیه شده است.

وی با بیان این مطلب که طرح خیرات قرآن کریم خیرات ماندگار هم زمان با عید قربان آغاز شد، بیان کرد: از آنجایی که در گذشته بخشی از قرآن های مورد نیاز کانون های مساجد با کمک ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تامین شده اما با این وجود تعداد زیادی از کانون ها با کمبود قرآن کریم مواجه بوده و اعلام نیاز کردند و از سوی دیگر بسیاری از مردم تمایل داشتند برای اموات و دوستان شهید خود خیرات ماندگاری انجام دهند بنابراین طرح خیرات قرآن خیرات ماندگار راه اندازی شد.

خوبی زاده ابراز کرد: افراد بنا بر توان مالی خود از یک جلد قرآن کریم تا چندین جلد در این طرح مشارکت کرده و هزینه خرید آن را در اختیار ما قرار داده و ما نیز با جمع آوری این مبالغ، قرآن خریداری کردیم که به صورت وقفی در اختیار ائمه جماعات ۱۰۰ مسجد قرار داده می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: علاوه بر این نیز کتاب های تفسیر کوتاه قرآن کریم و تابلو طرح تلاوت نور در بین کانون های فرهنگی هنری مجری این طرح توزیع می شود.

وی با اشاره به این که اسامی اموات و شهدا در قرآن های کریم حک شده است، تاکید کرد: خوشبختانه با کمک های مردمی و خیرین قرآن های مورد نیاز کانون هایی که اعلام نیاز کرده بودند تهیه شده است و جا دارد از مردم و خیرین که با مشارکت خود در این طرح ما را در تهیه قرآن ها یاری کردند، تشکر کنم.

 

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که بسیاری از مساجد با کمبود مفاتیح الجنان و نهج البلاغه مواجه هستند بنابراین تصمیم داریم مرحله بعدی این طرح را با اولویت تامین این کتب آغاز کنیم و امیدواریم مردم و خیرین همچون گذشته در این طرح نیز ما را یاری کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی مسجد ستاد هماهنگی کانون های مساجد کانون های مساجد جنوب کرمان مورد نیاز کانون جلد قرآن کریم فرهنگی هنری اعلام نیاز خوبی زاده تهیه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد