Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@21:29:00 GMT

جزئیات توافق استقلال و پرسپولیس برای تعویق دربی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۴۳۲۸

جزئیات توافق استقلال و پرسپولیس برای تعویق دربی

رویداد۲۴ شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ایست که در صورت قرار نگرفتن در شرایط مطلوب امکان شکست های سنگین برای هر دو تیم وجود دارد. در این بین شرایط استقلال به واسطه محرومیت ها و مصدومیت های بازیکنانش به مراتب سخت تر از رقیب سنتی است. 

به همین خاطر مسئولان باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم زودتر از پرسپولیس به فکر پیدا کردن راهی برای به تعویق انداختن دربی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی مسئولان باشگاه استقلال پس از بررسی شرایط و شنیدن نقطه نظرات فرهاد مجیدی به این جمع بندی می رسند که با ارسال نامه ای به سازمان لیگ برتر رسما تقاضا کنند دیدار روز ۵ شهریور برابر پرسپولیس به زمان دیگری موکول شود تا این تیم بتواند خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

بیشتر بخوانید: درخواست تعویق دربی توسط استقلال

به دنبال جدی  شدن تصمیم مسئولان باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی با یحیی گل محمدی تلفنی صحبت می کند و نظراتش در مورد  این بازی را به سرمربی رقیب اعلام می کند. وی در این گفتگوی تلفنی از گل محمدی می خواهد او هم با این تعویق بازی موافقت کند که این درخواست مورد تایید سرمربی پرسپولیس هم قرار می گیرد.

پس از انتشار خبر «توافق یحیی گل محمدی با فرهاد مجیدی برای لغو دربی» بازتابی که این خبر در فضای مجازی داشت، هواداران پرسپولیس فشار زیادی به یحیی گل محمدی وارد کردند و از وی خواستند که زیر بار این توافق نرود چرا که شرایط سرخپوشان به مراتب بهتر از رقیب است و شانس بالایی پیروزی در این بازی خواهد داشت. هواداران پرسپولیس تاکید کردند اگر گل محمدی این توافق را بپذیرد عملا به استقلال کمک کرده است. 

هر چند سرمربی پرسپولیس در گفتگوی تلفنی اش با سرمربی رقیب موافقت خود برای به تعویق افتادن دربی را اعلام کرده بود اما پس از هجمه ای که از سوی هواداران تیمش علیه او شکل گرفت، ناچار به عقب نشینی شد و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با عنوان «بنا به دلایلی تعویق بازی پیشنهاد شد ولی با دلایل دیگر دربی انجام خواهد شد»، تعویق افتادن دربی را لغو و بر برگزاری این بازی در روز چهارشنبه تاکید کرد. 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که سازمان لیگ فوتبال هیچ واکنش رسمی به توافق برای لغو دربی و یا تاکید بر برگزاری این مسابقه نداشت. با این حال کسب اطلاع کردیم که مسئولان سازمان لیگ در پاسخ شفاهی به باشگاه استقلال با این درخواست مخالفت کرده بودند. 

بنابراین با وجود تمایل دو سرمربی استقلال و پرسپولیس برای به تعویق افتادن دربی نود و دوم، این بازی در روز تعیین شده - ساعت ۱۹ روز ۵ شهریور - در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

  منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!

آفتاب‌‌نیوز :

پس از پایان یکی از هفته‌های حساس رقابت‌های لیگ برتر، اوسمار گفت پرسپولیس همیشه قهرمان است و جواد نکونام هم تاکید کرد شاگردانش بهترین هستند، اما واقعیت ماجرا در دو بازی تراکتور – استقلال و پرسپولیس – سپاهان چه بود؟ هر دو مسابقه با عرض معذرت، حتی برای یک دقیقه هم ارزش دیدن نداشتند! در واقع در هر دو بازی، هیچ اثری از فوتبال به چشم نخورد.

آنچه به عنوان مسابقه فوتبال به خورد ما داده شد، ملغمه‌ای از ضربات کاراته، خشونت رایج در فوتبال آمریکایی و تلفیقی از عصبانیت‌ها و خشم درونی تعدادی بازیکنان بود که گوی و میدان را به «بکش بکش و بزن زیرش» تبدیل کرده بودند. می‌توانیم در یک کلام بگوییم این مدل بازی‌ها و سبکی عجیبی که در لیگ ما ارائه داده می‌شود، نوعی آبروریزی در عالم فوتبال است.

نه استقلال و نه پرسپولیس که مدعیان امروزی قهرمانی لیگ هستند، از نظر فنی و فوتبالی چیزی برای عرضه نداشتند و بی تردید مشکل هم از این دو تیم نیست؛ چرا که تراکتور و سپاهان که می‌توانستند در این فصل شانس قهرمانی داشته باشند نیز از نظر فنی ضعیف بودند. متاسفانه از دل این لیگ چیزی بیرون نمی‌آید؛ دیگر این بهترین بازی هایش بود که دیشب تماشا کردیم، اما دیدن همه ۹۰ دقیقه اش، واقعا به تحمل و صبر نیاز داشت.

این حجم از پرخاشگری که در وجود بازیکنان ما در لیگ برتر زبانه می‌کشد، باعث می‌شود تا هر چیزی در زمین ببینیم به جز فوتبال! به عبارت بهتر، تعدادی فرد مدعی در این لیگ داریم که تصور می‌کنند فوتبال در وجود آن‌ها خلاصه شده است، اما تیم هایشان تنها کاری که در مسابقه انجام نمی‌دهند بازی فوتبال است.

این جام به هر تیمی برسد با این کیفیت فنی تیم ها، چیز دندان گیری عاید فوتبال ایران نمی‌شود. کیفیت لیگ ما ضعیف است و بازی‌های چشم نواز در آن دیده نمی‌شود. اما از نظر اجرای فنون رزمی و اعتراض به داور مسابقه و بی اعصاب بودن، اعتراف می‌کنیم یکی از بهترین لیگ‌های حال حاضر آسیا را داریم و از این بابت می‌توانیم به خودمان ببالیم!

جام گرفتن در فوتبال ایران، ظاهرا دیگر لیاقت نمی‌خواهد؛ بلکه به مقداری شانس و جنگ اعصاب بیشتر نیاز دارد...

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!