Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکان برپایی مراسم عزای امام حسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام انصاریان در دهه اول محرم بنابر دستور و ممانعت ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از حسینیه هدایت به مکان دیگری تغییر کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،با توجه به ممانعت ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا از برگزاری مراسم در فضای مسقف، مکان برپایی مراسم عزای سرور و سالار شهیدان در دهه اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین انصاریان در حسینیه هدایت تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر دستور و ممانعت ستادملی مبارزه با ویروس کرونا، مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) که قرار بود در حسینیه هدایت برگزار شود از ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه ۳۱ مردادماه، مصادف با اولین روز از ماه محرم در ورزشگاه شهید سعیدی واقع در بزرگراه شهید محلاتی و در فضای باز برپا خواهد شد. حضور خواهران نیز در این مراسم بلامانع است.

 

همچنین برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام انصاریان که بنا بود در مسجد حضرت امیر (ع) برگزار شود به حسینیه آیت‌الله علوی تهرانی منتقل شد و بناست از  جمعه ٣۱ مردادماه به‌ مدت ۱۰ روز از ساعت  ۱۸ تا ۱٩:٣۰ برگزار شود. این مراسم به صورت مجازی و بدون حضور جمعیت خواهد بود و از طریق سایت  http://fares.ir/live پخش زنده خواهد شد.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا شیخ حسین انصاریان ماه محرم حسینیه هدایت حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد