Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سویا عملکرد شاگردانش را در شب کسب ششمین قهرمانی‌شان در لیگ اروپا ستود و آنها را سزاوار کسب این موفقیت دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ششمین قهرمانی تیم فوتبال سویا به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ اروپا، جمعه شب با پیروزی 3 بر 2 این تیم مقابل اینتر در شهر کلن آلمان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سویا در حالی این بازی را برد و رکورد قهرمانی‌‌هایش در این تورنمنت را بهبود بخشید که گل اول بازی را در دقیقه 5 دریافت کرده بود.

خولن لوپتگی سرمربی نماینده اسپانیا پس از مسابقه به شبکه مویستار گفت: من واقعاً احساساتی شده‌ام چون ما مزد ماه‌ها تلاش و زحمت‌مان را گرفتیم و حق‌مان بود که مقابل تیمی فوق‌‌العاده مانند اینتر به برتری برسیم. ما خوشحالیم چون در این 3 ماه اخیر واقعآً تلاش کردیم. تیم ما فوق‌العاده است. بازیکنانم باور داشتند که می‌ـوانند قهرمان شوند و این خودباوری را در بازی و کارشان نشان دادند. حتی اگر بازی را نمی‌بردیم هم من عاشق این بازیکنان بودیم اما امروز ما با جام به خانه برمی‌گردیم. همیشه باور داشتیم که می‌توانیم جام را ببریم. سویا هرگز اهل تسلیم شدن نیست و این را سرود تیم‌مان هم می‌گوید.

سرمربی سابق رئال مادرید افزود: در بازی قبلی گفتم که چطور این بازیکنان می‌توانند بجنگند. آن موقع گفتم که با مقاومت کردن می‌توانیم به هدف‌مان برسیم و امشب هم این اتفاق رخ داد. بازیکنانم نشان دادند که توانایی تحمل فشار لحظات سخت بازی را دارند و می‌توانند موانع را از پیش رو بردارند. من واقعاً باور دارم که قهرمان حق بود. سویا باشگاه بزرگی است. امیدوارم که همه هواداران‌مان بتوانند این قهرمانی را جشن بگیرند البته با رعایت احتیاط. ما هم باید جشن بگیریم. این افتخار برای آنهاست، برای (آنتونیو) پوئرتا (بازیکن فقید سویا) و تمام آنهایی که ما را دوست دارند. پایانی خوش برای فصل‌مان رقم خورد. دیونگ (زننده دو گل اول سویا) بازیکنی فوق‌‌العاده است. او مدت زیادی برای گلزنی صبر کرد اما امشب آماده بود.

لیگ اروپا| سویا با غلبه بر اینتر برای ششمین بار قهرمان شد

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا سویا اینترمیلان بیشتر بخوانید... لیگ اروپا| اعلام ترکیب اصلی اینتر و سویا برای بازی فینال لیگ اروپا| صعود اینتر به فینال یک تورنمنت اروپایی پس از ۱۰ سال لیگ اروپا| سویا با شکست منچستریونایتد فینالیست شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ اروپا| اعلام ترکیب اصلی اینتر و سویا برای بازی فینال لیگ اروپا| صعود اینتر به فینال یک تورنمنت اروپایی پس از ۱۰ سال لیگ اروپا| سویا با شکست منچستریونایتد فینالیست شد واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا سویا اینترمیلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! ۲ قربانی: استقلال از لحاظ فنی یک گام جلوتر از پرسپولیس است ۳ موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش ۴ لیگ اروپا| سویا با غلبه بر اینتر برای ششمین بار قهرمان شد ۵ سه مربی ایرانی در لیست گزینه‌های ذوب‌‌آهن ۶ آغاز تمرینات پیش‌فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر/ هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان‌‌ها پیوست ۷ رسول‌پناه: با برنامه فعلی، کادر فنی نگران حضور قوی در فصل بعد است ۸ تودور رسماً به کادر فنی یوونتوس پیوست و دستیار پیرلو شد مهمترین اخبار ورزشی تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! قربانی: استقلال از لحاظ فنی یک گام جلوتر از پرسپولیس است رضایی: مشکل اصلی لیگ برتر، طولانی شدن مسابقات بود/ رسیدن به قهرمانی حس خیلی خوبی دارد رسول‌پناه: با برنامه فعلی، کادر فنی نگران حضور قوی در فصل بعد است مهمترین اخبار تسنیم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق گزارش تسنیم| «قاسم» برد موشک‌های تاکتیکی ایران را به اسرائیل رساند/ جدیدترین موشک بالستیک ایران چه مختصاتی دارد؟ شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل تخت روانچی: اقدامات آتی ایران با آنچه که برای برجام رخ می‌دهد، متناسب خواهد بود کدام اعضای شورای امنیت تاکنون درخواست آمریکا علیه ایران را غیرقانونی دانسته‌اند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا سویا اینترمیلان لیگ اروپا سویا اینترمیلان لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود