Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  در پیامی به مناسبت روز پزشک نوشت: بی‌گمان روز پزشک امسال، برای جامعه ایرانی متفاوت از سال‌های پیشین است و آیین ارج نهادن به خدمات پزشکان نیز امسال رنگی دیگر دارد و بهانه‌هایی افزون‌تر. در این بحران عالم‌گیر، ایران و فراتر، تمام جهان به پاس ایثار و جانفشانی پزشکان، تمام‌قد ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری ادامه داد: اینک بیش از هر زمان دیگری به یاد می‌آوریم که برخی مشاغل فراتر از انتخاب یک حرفه، دشواریِ پذیرش مسؤولیت است و پذیرش مسؤولیت، تصویر روشنی از دیگرخواهی و سبکی از شجاعانه زیستن است.

روحانی یادآور شد: روز پزشک امسال، فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که جانانه از حریم سلامت مردم عزیز این سرزمین، پاسداری کردند؛ آنان‌که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند و شجاعانه میانه میدان ایستادند.

وی افزود: به‌عنوان رئیس‌جمهوری و به نمایندگی از ملتی قدرشناس، در برابر مسؤولیت‌پذیری، فداکاری و دلاوری پزشکان و تمام ارکان «نظام سربلند سلامت ایران»، سر فرود می‌آورم و ایمان دارم که حافظه‌ تاریخی ملت، این فداکاری‌ها را در تراز جانبازی‌های رزمندگان وطن قرار خواهد داد. اگر در روزگار دفاع مقدس، پزشکان شانه به شانه مجاهدان «خط مقدم» بودند این بار خود حماسه‌سازان «صف اول» شدند. ایران تا همیشه به فرزندانی این‌چنین خواهد بالید که تاریخ‌ساز بوده‌اید و گره‌گشا.

روحانی خاطرنشان کرد: به خانواده‌های پزشکان و کادر درمان که روزها را بدون عزیزانشان، با نگرانی و دلهره تحمل کردند ادای احترام می‌کنم و صمیمانه امیدوارم که در روزهای سلامت ایران، در روزهای آرامش و آن زمان که دوباره زندگی به تمامی جریان یابد، دوری‌ها جبران شود که ما وامدار ایثار آنان نیز هستیم

برچسب‌ها دفاع مقدس ابوعلی سینا روز پزشک حسن روحانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ابوعلی سینا روز پزشک حسن روحانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دفاع مقدس ابوعلی سینا روز پزشک حسن روحانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز

 

به گزارش تابناک،‌ معاون دادستان شیراز از دستگیری ۳ نفر در خصوص فوت یک پزشک در استان فارس خبر داد.

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضائی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

 

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»