Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@15:34:03 GMT

روزنامه‌های ورزشی یک شهریور؛ استراماچونی شاید هرگز

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۴۵۸۵

روزنامه‌های ورزشی یک شهریور؛ استراماچونی شاید هرگز

در حالی که در میانه‌های نیم فصل دوم شایعاتی مبنی بر بازگشت استراماچونی به ایران و استقلال شنیده شد، با توجه به نتایج خوب فرهاد مجیدی در استقلال این امر دور از انتظار به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "نمی‌توانیم دستمزد باقری را بدهیم" به منتفی شدن حضور کریم باقری در تیم ملی پرداخت، موضوعی که به ادعای فدراسیون فوتبال به دلیل دستمزد بالای پیشنهادی کریم باقری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"دلخوری دم دربی"به نیمکت نشینی علی علیپور در هفته پایانی لیگ برتر پرداخت، این در حالی بود که علیپور یکی از مدعیان آقای گلی بود که در هفته پایانی سعی در کسب این عنوان داشت و با نیمکت نشینی او این قضیه به طور کلی منتفی شد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استراماچونی شاید هرگز" به برخی تلاش‌ها برای برهم زدن تمرکز تیم استقلال برای بازگشت استراماچونی پرداخت، موضوعی که با توجه به نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر و روند کلی این تیم بعید به نظرمی‌رسد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پایان شیرین برای فرهاد و نکو" به پیروزی فرهاد مجیدی و استقلال جواد نکونام با فولاد در هفته پایانی لیگ برتر پرداخت، نتایجی که بازیکنان سابق استقلال را به همراه تیم‌های تحت هدایت فعلی‌شان راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"اجماع ملی" به قرار گرفتن انتخابات فدراسیون فوتبال در زیر سایه سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ایران پرداخت، حالی باید ایستاد و دید با توجه به وضعیت فعلی چه کسی حاضر می‌شود کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شود و آیا او می‌تواند فرشته نجات فوتبال ایران باشد.

"شوت" با عنوان "پایان شیک و مجلسی لیگ" به پایان یافتن نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر، جام خلیج فارس با قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال پرداخت، جایگاه‌هایی که بازی جام حذفی این دو تیم را نیز به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

" پرسپولیس" با عنوان"آخر خوش شاهنامه" به پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر پرداخت، نتیجه‌ای که آنها را به برخی رکوردها از جمله کسب بیشترین امتیاز و بیشترین برد در یک فصل لیگ برتر رساند.

"صدای سپاهان" با عنوان "با وجود هزینه‌های بیشتر، تیم دوم را که پنجم تحویل دادی استاد" به انتقاد علیه امیر قلعه نویی پرداخت، سرمربی که در سالیان اخیر همواره از نایب قهرمانی با تیم‌هایی خوشحالی می‌کرد که آنها را حتی در نیمه دوم جدول تحویل گرفته‌بود و حالا در سپاهان یک فصل کاملاً ناموفق را پشت سر گذاشته است.

کد خبر 440144

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه ورزشی روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه پرسپولیس صدای سپاهان روزنامه ورزشی 1 شهریور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم استقلال خوزستان از ساعت ۱۸/۱۰ فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم سپاهان این شهر می‌رود.

باشگاه استقلال خوزستان با توجه به حساسیت بازی از کمیته داوران خواستار تغییر حسن اکرمی قضاوت کننده این بازی شد.

تیم صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹/۳۰ از تیم مس رفسنجان پذیرایی می‌کند.

بازی تیم‌های فولادخوزستان و تراکتور تبریر از ساعت ۱۹/۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز می‌شود.

جریمه ۲ میلیارد تومانی عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مهمترین شوکی بود که پیش از این بازی مهم به اردوی سرخ پوشان دیار کارون وارد شد.

درحال حاضر تیم فولادخوزستان با ۲۲ امتیاز درمکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در جایکاه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است و تیم صنعت نفت آبادان نیز با ۱۶ امتیاز قعرنشین رقابت‌ها است.

۱۶ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند. 

دیگر خبرها

  • صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر فوتبال جوانان 
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • تهرانی‌ها پیش تاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند