Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌هایی ایتالیایی از دلیل ابراز نارضایتی دوباره سرمربی تیم فوتبال اینتر از وضعیتش در این تیم و تهدید کردن مدیران باشگاه به جدایی پرده برداشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در نشست خبری پس از باخت 3 بر 2 تیم فوتبال اینتر مقابل سویا در فینال لیگ اروپا، بار دیگر از وضعیتش ابراز نارضایتی کرد و طوری حرف زد که گویی این آخرین بازی‌اش به عنوان سرمربی نراتزوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده مکرر او از افعال ماضی و تشکر پی در پی از مدیران به خاطر دادن فرصت هدایت اینتر نشان می‌داد که سرمربی ایتالیایی از برخی چیزها ناراضی است. او به طور غیرمستقیم به این موضوع هم اشاره داشت و سرنخ‌هایی درباره مسائلی که مربیگری در اینتر برای زندگی شخصی‌اش به وجود آورده است ارائه کرد.

کونته گفت: یکسری اتفاقات رخ داده است پس طفره رفتن و پنهان‌کاری فایده‌ای ندارد. باید ببینیم که آیا همه اعضای باشگاه آماده‌اند کاری کنند که سال آینده هم وضعیت مانند امسال نباشد و اتفاقاتی که برای من رخ داد تکرار نشود امسال اما برای من سال سختی بود. برای هر چیزی حد و مرزی وجود دارد و اگر شرایطی که برای زندگی شخصی من رخ داد تغییر نکند، این وضعیت دیگر برایم قابل قبول نخواهد بود. با همه احترامی که برای تمامی اعضای باشگاه قائلم، من در این فصل با مسائلی مواجه شدم که از آنها خوشم نیامد. من یک خانواده دارم و باید بفهمم که فوتبال برایم در اولویت است یا خانواده‌ام چون گاهی اوقات شرایطی رخ می‌دهد که روی خانواده‌ام هم تأثیر می‌گذارد و قبول یکسری چیزها را برایم غیرممکن می‌کند. هر چیزی حدی دارد. من هم باید ببینم که حد و حدودم کجاست. ما این چیزها را روشن خواهیم کرد آن هم بدون کینه و اختلاف چون من همیشه قدردان فرصت یکساله‌ای که در اینتر به من داده شد خواهم بود اما در عین حال این یک سال به من خیلی سخت گذشت.

این دومین باری است که کونته به طور جدی از وضعیتش در اینتر گلایه می‌کند. دفعه قبل او پس از آخرین بازی اینتر در فصل اخیر سری بابت انتشار خبرهای محرمانه رختکن تیم به بیرون از آن گلایه کرد و حالا او مسائل مربوط به زندگی شخصی‌اش را به عنوان یکی دیگر از دلایل نارضایتی‌اش مطرح کرد.

کونته: در این مدت حمایتی از سوی باشگاه ندیدیم/ از سال2017 تا حالا چیزی در اینتر تغییر نکرده استلیگ اروپا| سویا با غلبه بر اینتر برای ششمین بار قهرمان شد

طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی منظور کونته از اتفاقات ناخوشایندی که برای زندگی شخصی او رخ داد، اتفاقی بود که در ماه نوامبر سال گذشته برایش رخ داد. در آن زمان نشریه گاتزتا دلواسپورت فاش کرد که کونته یک نامه تهدید‌آمیز به همراه یک گلوله دریافت کرده که در آن نامه او، خانواده‌اش و دستیارانش تهدید به مرگ شده بودند.

انتشار این خبر واکنش الیزابتا موسکارلو، همسر کونته را در پی داشت و او در صفحه شخصی خود این داستان را تکذیب و چرند محض دانست. با این حال ارسال این نامه تهدید‌آمیز برای کونته تأیید و مشخص شد که آن پاکت نامه حاوی گلوله برای شخص او و به زمین تمرینی اینتر ارسال شده بود و کونته هم سعی داشت برای جلوگیری از نگران شدن اعضای خانواده‌اش این موضوع را از آنها پنهان کند اما یکی از اعضای باشگاه اینتر آن را به بیرون از رختکن انتقال داد که همین مسئله باعث بروز یکسری مشکلات شخصی و خانوادگی برای سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس شده بود.

در واقع این ماجرا دلیل ابراز نارضایتی کونته در نشست خبری‌اش پس از بازی مقابل آتالانتا بود و عدم رسیدگی باشگاه به آن و تلاش ناکافی مدیران باشگاه برای دادن اطمینان خاطر بابت تأمین امنیت سرمربی تیم و خانواده او سبب شد که او پس از بازی مقابل سویا دوباره به این موضوع اشاره داشته باشد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا سویا آنتونیو کونته اینترمیلان بیشتر بخوانید... گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی درباره احتمال قوی استعفای کونته/ وجود خبرچین در رختکن، دلیل خشم سرمربی اینتر! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی درباره احتمال قوی استعفای کونته/ وجود خبرچین در رختکن، دلیل خشم سرمربی اینتر! واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا سویا آنتونیو کونته اینترمیلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! ۲ موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش ۳ قربانی: استقلال از لحاظ فنی یک گام جلوتر از پرسپولیس است ۴ لیگ اروپا| سویا با غلبه بر اینتر برای ششمین بار قهرمان شد ۵ سه مربی ایرانی در لیست گزینه‌های ذوب‌‌آهن ۶ آغاز تمرینات پیش‌فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر/ هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان‌‌ها پیوست ۷ تودور رسماً به کادر فنی یوونتوس پیوست و دستیار پیرلو شد ۸ رسول‌پناه: با برنامه فعلی، کادر فنی نگران حضور قوی در فصل بعد است مهمترین اخبار ورزشی تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! قربانی: استقلال از لحاظ فنی یک گام جلوتر از پرسپولیس است رضایی: مشکل اصلی لیگ برتر، طولانی شدن مسابقات بود/ رسیدن به قهرمانی حس خیلی خوبی دارد رسول‌پناه: با برنامه فعلی، کادر فنی نگران حضور قوی در فصل بعد است مهمترین اخبار تسنیم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق گزارش تسنیم| «قاسم» برد موشک‌های تاکتیکی ایران را به اسرائیل رساند/ جدیدترین موشک بالستیک ایران چه مختصاتی دارد؟ شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل تخت روانچی: اقدامات آتی ایران با آنچه که برای برجام رخ می‌دهد، متناسب خواهد بود کدام اعضای شورای امنیت تاکنون درخواست آمریکا علیه ایران را غیرقانونی دانسته‌اند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا سویا آنتونیو کونته اینترمیلان لیگ اروپا سویا آنتونیو کونته اینترمیلان زندگی شخصی لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است

سفیر و نماینده ویژه ایران در افغانستان با اظهار اینکه تروریسم تهدیدی مشترک برای دو کشور است، تصریح کرد افغانستان را شریک ایران در مبارزه با تروریسم می‌دانیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

کاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنندصلاحیت‌های نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان مشخص باشدافغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد