Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: : مؤسسه اعتباری ملل در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، خدمات الکترونیکی خود را افزایش داده است تا مردم برای دریافت خدمات بانکی نیازی به حضور در شعب این مؤسسه اعتباری نداشته باشند.
سیدالبرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با بیان اینکه مؤسسه اعتباری ملل در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا خدمات خوب و قابل تحسینی را ارائه داده است، اظهار داشت: متأسفانه برخی از بانک‌ها به جای اینکه در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، سقف کارت به کارت یا برداشت وجه را افزایش دهند، آن را محدود می‌کنند، اما مؤسسه اعتباری ملل سقف کارت به کارت را به 10 میلیون تومان و برداشت وجه را به 500 هزار تومان افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مؤسسه اعتباری ملل در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، خدمات الکترونیکی خود را افزایش داده است تا مردم برای دریافت خدمات بانکی نیازی به حضور در شعب این مؤسسه اعتباری نداشته باشند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری باید مانند مؤسسه اعتباری ملل تلاش کنند که خدمات بانکی خود را در شرایط فعلی بر بستر الکترونیک ارائه دهند تا از حضور افراد ناقل ویروس کرونا در بانک‌ها و سطح شهر جلوگیری شود تا مبادا افراد سالم به این ویروس مبتلا شوند.
حسینی با بیان این مطلب که در عصر حاضر بانکی موفق است که در حوزه خدمات الکترونیک دست برتر را داشته باشد، یادآور شد: مؤسسه اعتباری ملل در این حوزه یکی از مؤسسات اعتباری پیشرو است و این موضوع بر جذابیت‌هایش افزوده است.
وی بیان کرد: مؤسسه اعتباری ملل درصدد است تا در وضعیت کنونی با کمترین مخاطره، بیشترین بازدهی را داشته باشد؛ لذا ادارات دولتی و غیردولتی هم می‌توانند نحوه ارائه خدمات مؤسسه اعتباری ملل را الگو قرار دهند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً اعضای کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم تلاش خواهند کرد تا سایر مؤسسات اعتباری و نیز سایر بانک‌ها همانند مؤسسه اعتباری ملل خدمات بانکی خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مؤسسه اعتباری ملل مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا خدمات بانکی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی