Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری العهد لبنان، شیخ «نعیم قاسم» معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در محفل عاشورایی دومین شب ماه محرم اعلام کرد که این جنبش هرگز به رژیم صهیونیستی و حامیان آن اجازه نخواهد داد که بدون هزینه به لبنان حمله کنند و قدرت خود در مقابله با آن‌ها را به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دولتی فعال و توانمند در اصلاح ساختار و مبارزه با فساد می‌خواهیم که تا حد امکان فراگیر و مورد تایید و حمایت نمایندگان مردم و در چارچوب قانون اساسی لبنان باشد.

نعیم قاسم با تاکید بر اهمیت صبر و نرفتن به سوی فتنه گفت: کسانی که به خیابان‌ها آمدند دنبال این بودند که پس از شعار و پرتاب سنگ با آنان مقابله شود تا احساس کنند که پیروز هستند، اما ما پاسخی به آنان ندادیم. ما باید صبر کنیم، زیرا هدف آنان این است که همانندشان شویم.

او با تاکید بر حفظ لبنان، حاکمیت ارضی و استقلال آن، خطاب به ملت مقاومت گفت: شما با شرافت و بزرگتر از آن هستید که به گروهی مزدور که به دنبال تخرب کشور بر سر همه هستند، بپیوندید.

معاون دبیر کل حزب الله اعلام کرد که صبر به معنای انتظار نیست، بلکه عمل برای آشکار کردن حقیقت اصحاب فتنه به همگان است.

او در ادامه ضمن رد اتهامات مطرح شده علیه حزب الله در خصوص انبار مهمات در بندر بیروت گفت: ظرف چند ساعت مشخص شد کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، دروغ می‌گویند و نیترات انبار شده برای حزب‌الله نیست، اما پس از آن که مسأله روشن شد، همین‌ها درباره آن اظهار بی‌اطلاعی کردند.

نعیم قاسم افزود: آن‌ها این فرضیه را مطرح کردند که حزب‌الله مسؤول انفجار بیروت است و برای اثبات ادعا‌های خود دست به جمع آوری شواهد و مدارک زدند تا با تضعیف حزب‌الله، با آن مقابله کنند، اما تمام اتهامات آنان به خود آن‌ها بازگشت و مشخص شد که مسئول حادثه بندر بیروت خود این افراد هستند.

او درباره درگیری با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما هرگز به اسرائیل و حامیان آن فرصت حمله بدون هزینه را نخواهیم داد و هرگز تسلیم کسانی که می‌خواهند عزت و پیروزی ما را به شکست بکشانند نخواهیم شد و با تمام قدرت به آنان نشان خواهیم داد که چگونه مانع تحقق اهداف آنان خواهیم شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی انفجار بیروت نعیم قاسم حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون