Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@02:26:37 GMT

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با مجرمان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۵۳۹۹

به گزارش صدا و سیما، سردار سرتیپ حسین رحیمی امروز در مراسم تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی استوار دوم حامد ضابط که پنجشنبه در طی تعقیب و گریز به شهادت رسید، افزود: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و پاکسازی محلات از لوث وجود اراذل و اوباش در خدمت مردم است و با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: نیروی انتظامی با تمام وجود خادم ملت است و بر نقطه صفر مرزی تا قلب شهر‌ها نظارت و کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد امنیت مردم خدشه دار شود.
رئیس پلیس پایتخت افزود: مجرمان باید هزینه بیشتری بدهند و توقع ما از دستگاه قضایی آن است که با این افراد برخورد شود.
سردار رحیمی گفت: لباس نیروی انتظامی، لباس شهادت، ایثار و فداکاری است و برای اسلام، انقلاب و ملت کوتاه نخواهیم آمد و تا پای جان از کشور و امنیت مردم دفاع خواهیم کرد.
استوار دوم حامد ضابط ۱۹ ساله پنجشنبه ۳۰ مرداد ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه به یک خودروی پراید مشکوک می‌شود و شروع به تعقیب این خودرو می‌کند، ولی این راننده با خودرواش متواری می‌شود، اما نیرو‌های انتظامی موفق می‌شوند این پراید را در تقاطع زمرد- خاک سفید متوقف کنند، اما خودروی پراید دنده عقب می‌گیرد و با موتورسیکلت نیروی انتظامی که بر ترک آن دو نفر سوار بودند، برخورد می‌کند که ستوان یکم نیروی انتظامی از ناحیه پا دچار شکستگی و استوار دوم حامد ضابط از ناحیه سر آسیب و همان لحظه به فیض شهادت نائل می‌شود.
رئیس پلیس پایتخت تهران بزرگ در این باره گفت: راننده پراید سابقه خرید و فروش مواد مخدر، مجرم و ۳۸ ساله بوده و به علت این که از قبل شاکی داشته است از ترس دستگیری متواری و موجب شهادت استوار دوم حامد ضابط می‌شود.
هم اکنون کارکنان نیروی انتظامی برای تشییع پیکر شهید استوار دوم حامد ضابط آماده می‌شوند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی مبنی بر ضرورت تامین امنیت غذایی و افزایش دسترسی آحاد جامعه به غذای سالم و با کیفیت و ارزان، موضوع سلامت و کیفیت روغن خوراکی به عنوان یک کالای اساسی در سفره مردم در دستور کار دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی قرار گرفت.

اولین جلسه کمیته فنی بهبود کیفیت و سلامت روغن‌های خوراکی در سال جدید در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برگزار و تمامی اقدامات دستگاه‌های اجرایی ذیربط در زنجیره تولید و عرضه روغن خوراکی به ویژه واردات روغن خام و نگهداری آن در مخازن، تصفیه و پالایش روغن خام و تولید روغن در کارخانه بررسی شد.

در این جلسه  محمد اسماعیل مطلق، رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد: کیفیت و سلامت روغن خوراکی از مبدا ورودی روغن خام و کشت دانه‌های روغنی در مزرعه تا سفره آحاد جامعه باید به دقت پایش شود که یکی از مهم‌ترین اقدامات، ترخیص روغن خام وارداتی مناسب است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به منظور حفظ و ارتقای سلامت مردم، سلامت روغن خوراکی، برنامه آرد و نان کامل، برنامه شیر مدارس و پایش سلامت محصولات کشاورزی و همچنین وظایفی که هر یک از دستگاه های اجرایی ذیربط بر عهده دارند را در سال جاری با جدیت دنبال می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد