Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اروپایی ها در بحث عدم همراهی با آمریکا در صدور قطعنامه ضد ایرانی گفت: اروپایی ها یک تنه به تنه آمریکا زدند و نشان دادند که ایران در بحث برجام بدعهدی نکرده است.

«فدا حسین مالکی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به شکست آمریکا در بحث صدور قطعنامه ضد ایرانی گفت: قطعا دستگاه دیپلماسی ما در این موضوع فعالیت خوبی داشت و تلاش های مجموعه دستگاه دیپلماسی بود که باعث شد کشورهای اروپایی چنین همراهی ای را با آمریکا نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته موضوعی که وجود دارد، واقعیت های جمهوری اسلامی ایران است. خود اروپایی ها متوجه شده اند که ایران بدعهدی نکرده است و این بدعهدی توسط آمریکایی ها بوده است، در واقع آمریکایی ها پاسخ خودشان را از کشورهای اروپایی دریافت کردند و اروپایی ها یک تنه به تنه آمریکا زدند و واکنش تندی نشان دادند.

 

وی ادامه داد: اروپایی ها نشان دادند که ایران بدعهدی نکرده است و هرچه را که لازم بوده است و در چهارچوب قوانین و قواعد بین المللی به وظایفش عمل کرده است و آن کشوری که بدعهدی داشته است، آمریکا بوده است.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها هیچ گاه فکر نمی کردند که قطعنامه شان در سازمان ملل رای نیاورد، گفت: آمریکا فکر می کردند هم پیمانانش در اروپا به این قطعنامه رای می دهند ولی دیدیم که این کشورها همراهی لازم را با آمریکا نداشتند و این کشور شکست مفتضحانه ای در این رابطه داشت تا جایی که متوسل کشور کوچکی همانند دومینیکن شد.

 

مالکی تصریح کرد: اقتصاد آمریکا اقتصاد ورشکسته ای است و از طرف دیگر هم انتخابات آمریکا به شدت زیر سوال است و موضوع کرونا به لحاظ مسایل سیاسی نتوانسته اند مهار کنند یعنی یک آشوب سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در آمریکا وجود دارد که این کشور را به سمت ضعیف شدن پیش می برد.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حقانیت جمهوری اسلامی ایران نه تنها در این بحث بلکه در سایر موارد نیز به دنیا ثابت شده است و آمریکایی ها باید فکری به حال شکست های پی در پی شان کنند./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: اروپایی ها اروپا اتحادیه اروپا آمریکایی ها اروپایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، قابل توجه دانشجویان، کارکنان و استادان؛ راهپیمایی حمایت از دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی حامی مردم مظلوم غزه، روز یکشنبه نهم اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰ از مقابل بلوک یک آموزشی واحد علوم و تحقیقات، برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • گلرو: طوفان‌الاقصی باعث بیداری دانشجویان آمریکایی شد
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • از انتفاضه در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی استقبال می‌کنیم
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی