Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تغییر موضع 180 درجه ای نمی خواهد هزینه اقامت باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا در قطر را پرداخت کند.

به گزارش ایمنا، نشریه «الریاضیه» عربیستان خبر داد بعد از گذشت ۳ هفته از نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر کمک ۱۰۰ هزاری دلاری (تقریباً ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) به باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در قطر در مرحله گروهی این رقابت ها اکنون موضع AFC تغییر کرده و نمی خواهد هزینه های سکونت را به باشگاه ها پرداخت کند و خود باشگاه ها موظف به پرداخت این مبلغ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ هفته پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مبلغ ۶۰ هزار دلار برای سفر تیم ها به قطر در نظر گرفته و هزینه محل اقامت آنها در طول مرحله گروهی در این منطقه هم ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.

به گزارش فارس، این رسانه عربستانی از منابع آگاه خبر داده AFC زیرقولش زده و نمی خواهد ۱۰۰ هزار دلار هزینه سکونت را پرداخت کند و باشگاه ها باید خودشان هزینه سکونت را تامین کنند. بدین ترتیب باشگاه های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو باید هزینه هتل های اقامتگاهشان در قطر را خودشان پرداخت کنند.

منبع: فارس

کد خبر 440171

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2020 سپاهان تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پدیده شهر خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ ساله های ژاپن با برتری برابر ازبکستان قهرمان جام ملت های آسیا شد.

به گزارش مشرق، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه