Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بروجرد با بیان اینکه محرم و عزاداری سید الشهدا تعطیل نمی‌شود گفت:انتظار می‌رود امسال در بروجرد هر خانه یک حسینیه باشد. - اخبار استانها -

صادق جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: با توجه به شرایطی که امروز در کشور حاکم هست و با  وضعیت موجود و جولان ویروس کرونا مراسم  عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)  به گونه‌ای دیگر برپا می‌شود و باید گفت محرم و عزاداری برای امام حسین (ع) به هیج وجه تعطیل نمی‌شود فقط نوع عزاداری با سال‌های گذشته متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به آخرین یافته‌ها و گزارش‌های علمی توسط  دانشمندان، تنها راه مقابله با این مشکل و معضل جهانی و دوری از ابتلای به این ویروس رعایت فاصله فیزیکی است. البته از نظر ما و ستاد مقابله با کرونا همراهی مردم مهمترین عامل شکست و نابودی این ویروس منحوس است.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بروجرد عنوان کرد: محرم امسال را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با شیوه‌ای که حرمت‌ها حفظ شود برگزار می‌کنیم، مردم بزرگوار، هیئتی‌ها و سرپرستان هیئت‌ها توجه داشته باشند که بهترین راه مقابله در این ایام رعایت نکات فردی و گروهی در مراسمات است.

برگزاری مراسمات دهه اول محرم در امام‌زادگان شاخص استان البرز به روایت تصاویرفارس| جلوه‌های زیبای تعظیم شعائر الهی در ماه محرم به تصویر کشیده شودنماهنگ ویژه ماه محرم| ممنونم که منو به محرم رسوندی...

وی تاکید کرد: امسال برای این که برنامه‌ها رونق همیشگی خود را داشته باشند  مراسم‌های روضه و سینه زنی در مکان‌ها و فضاهای  باز و بدون سقف برگزار می‌شود.

جعفر پور بیان کرد: برای سهولت در اجرای مراسمات با آموزش و پرورش به توافق رسیدیم و قرار شد هیئت‌ها و دستجات عزاداری در حیاط‌های مدرسه تجمع داشته باشند و با در اختیار قرار دادن مدارس به هیئت‌ها مشکل کمبود جا و یا بسته بودن محیط عزاداری برطرف می‌شود.

جعفر پور خاطر نشان کرد: از همه خانواده‌های عزیز بروجردی می‌خواهم که جوانان و نوجوانان خود را به این سمت هدایت کنند تا در مدارس و در این مراسمات شرکت کرده و آن را رونق بیشتری دهند. شاید برخی دستجات مکان مناسبی برای اجرا و تجمع داشته باشند ولی رعایت کردن نکات بهداشتی برای همه لازم و واجب است.

وی تصریح کرد: همان طور که ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد، تجمع در مکان‌های بسته خطر جانی برای دیگران به همراه دارد و حق الناس است پس بهترین راه برای شرکت در این مجالس حضور در مدارس است.از مداحان و سرپرستان هیئات تقاضا دارم که نکات را به میهمانان اباعبدالله تذکر داده و اجازه ندهند کسی بدون ماسک در مجلس عزاداری شرکت کند و اگر کسی ماسک همراه نداشت حتما برایش مهیا کنند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بروجرد ضمن اشاره به رعایت فاصله اجتماعی در زمان برگزاری مراسم بیان کرد:  این انتظار هست که امسال در بروجرد هر خانه یک حسینیه باشد، شاید کسانی نتوانند در مجالس بیرون یا در مدارس شرکت کنند. مردم مجلسی در شان نام ابا عبدالله را برگزار کنند آن هم با تعداد محدود. نصب بیرق و پرچم سیاه در کوچه و محل نشان از عزاداری‌ست پس با شکوه بدون این که برای هم مشکل و نگرانی درست کنیم در کنار هم باشیم.

وی گفت: سرپرستان هیئت‌ها می‌توانند برای طبخ و نذری دادن طوری تصمیم بگیرند که تجمعی ایجاد نشود و حتی الامکان غذا را در ظرف‌های یک بار مصرف و بعد از پایان گرفتن مراسم، در زمان خروج به عزاداران تحویل دهند.

انتهای پیام/642/ ت

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... اهمیت ماه محرم از لسان حضرت رضا (ع) / توصیه‌های شمش‌الشموس ‌برای عزاداری در ماه محرم‌+ فیلم بروجن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سراسر محرمی می‌شود/ عزاداری ایام محرم در ۸۰ نقطه شهر گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / محرم امسال خاص و «ویژه» است+فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اهمیت ماه محرم از لسان حضرت رضا (ع) / توصیه‌های شمش‌الشموس ‌برای عزاداری در ماه محرم‌+ فیلم بروجن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سراسر محرمی می‌شود/ عزاداری ایام محرم در ۸۰ نقطه شهر گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / محرم امسال خاص و «ویژه» است+فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۲ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۳ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۴ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۵ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۶ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۷ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۸ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / محرم امسال خاص و «ویژه» است+فیلم اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: ‌نماینده‌ای از مجلس در ستاد ملی حضور ندارد / مردم کرونا را جدی بگیرند فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست نوبخت: شرمنده مردم هستیم/ هنوز به طرح گشایش اقتصادی مدنظر رئیس‌جمهور ورود نکرده‌ایم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داشته باشند محرم امسال ماه محرم هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عباسیان اظهار کرد: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است.

به گزارش مهر، عباسیان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و توسط نیرو‌های امدادی اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

بخشدار زاینده‌رود شهرستان سامان نیز گفت: یک دستگاه مینی‌بوس به‌علت نقص فنی و ناتوانی در کنترل خودرو باعث تخریب دیواره حسینیه شهر هوره شد.

به گزارش ایلنا، سید عقیل موسوی روز شنبه در گفت و گویی افزود: حوالی ظهر روز شنبه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها می‌شود. این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

موسوی به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل ۲ آقا و ۲ خانم اشاره و تصریح کرد: به علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه خسارت فوتی نداشت.

موسوی اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

هوره در ۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم