Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولین سازمان لیگ و جام حذفی درباره شایعه تعویق دربی روز چهارشنبه را تکذیب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرخابی‌های پایتخت طبق برنامه باید روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند تا یکی از فینالیست‌های جام حذفی مشخص شود، با این حال صحبت‌هایی میان مسوولان و مربیان دو تیم وجود دارد تا به خاطر لیگ قهرمانان آسیا، نقل و انتقالات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. این بازی به زمان دیگری موکول شود.

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به شایعه لغو دربی جام حذفی گفته است: تاکنون تصیمی برای لغو بازی از سوی هیات رئیسه سازمان لیگ اتخاذ نشده و به همین دلیل ما برنامه خودمان را پیگیری می کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه با توجه به ارسال نامه کتبی از سوی باشگاه استقلال و همچنین درخواست پرسپولیسی ها آیا احتمال تعویق این بازی وجود دارد، گفت: من درباره لغو بازی تصمیم گیرنده نیستم زیرا کمیته مسابقات تنها مسئول برگزاری بازی است و هیات رئیسه سازمان لیگ هم تاکنون نظر خود را برای لغو بازی به ما اعلام نکرده است.

امیرحسین روشنک، مسئول کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی نیز گفت:  باشگاه استقلال تهران نامه ای رسمی ارسال کرد که جلسه ای را بابت آن در سازمان لیگ داشتیم. با این حال باشگاه پرسپولیس بطور شفاهی چنین درخواستی را مطرح کرد.  قطعا با تعویق زمان برگزاری دربی در زمان دیگر مخالف هستیم و این موضوع را به مسئولان هر دو باشگاه نیز اعلام کردیم.

وی همچنین افزود: روشنک تصریح کرد: اگر نتوانیم الان بازی های نیمه نهایی و فینال را برگزار کنیم دیگر فرصتی نخواهیم داشت تا جام حذفی را برگزار کنیم. نمی توانیم به تیم های تراکتور و نفت مسجدسلیمان بگوییم که خودشان را در تعطیلات، آماده نگه دارند تا استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان بازگردند و بازی را در دوران بدنسازی آنها برگزار کنیم.

    انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان لیگ جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند. کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این بازی که در رفسنجان برگزار می‌شود را به سیدرضا مهدوی سپرده است.

در گزارش ورزش سه آمده است:مهدوی که اصالتا کرمانی است حالا دربی استان کرمان را میان مس رفسنجان و گل گهر سیرجان سوت می‌زند که اتفاق جالبی است.

البته انتخاب مهدوی برای دربی کرمان یک سود هم برای کمیته داوران داشته است. از آنجایی که پروازها به شهر کرمان به سختی صورت می‌گیرد و معمولا در همه هفته‌ها فدراسیون فوتبال برای اعزام داوران به رفسنجان و سیرجان به مشکل می‌خورد، حالا دربی کرمان این فرصت را به خداداد افشاریان و همکارانش داده تا به‌صورت موقت دغدغه‌ای بابت اعزام داور به کرمان نداشته باشند.

قضاوت تیم داوری از استان کرمان دیگر نیازی به خرید بلیت هواپیما برای آنها ندارد و به‌نوعی صرفه‌جویی مالی نیز برای کمیته داوران و فدراسیون انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بازی مس و گل گهر ساعت 17:45 روز چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901022

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی