Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:33:55 GMT

قاضی و سهراب اسیر یک مانع مشترک

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۵۶۲۹

شهر خودرو در هفته پایانی در خانه میزبان نساجی قائمشهر بود که نتیجه این بازی تقریبا برای هیچکدام از دو تیم تاثیری در جایگاه شان در جدول نداشت.

به گزارش" ورزش سه"  شهر خودرو که تا هفته های قبل شانس آسیایی شدن را داشت در این بازی به دنبال یک نتیجه قابل قبول بود تا لیگ را با خوشی به پایان برساند و در مقابل نساجی هم می خواست با محمود فکری روند خوبش را همچنان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این مسابقه با این اوصاف برای یک نفر اهمیت خاصی داشت که این شخص محمد قاضی بود. مهاجم کهنه کار فوتبال کشورمان که لیگ نوزدهم را نساجی شروع کرد اما شرایط عجیب رخ داده برای این بازیکن و عدم صدور کارت بازی اش به خاطر بدهی نساجی باعث شد تا تقریبا نیم فصل نخست را از دست بدهد. قاضی در نیمه دوم لیگ نوزدهم به مشهد و شهر خودرو پیوست تا بتواند ناکامی های حضور در نساجی را جبران کند که سرانجام طلسم او شکست و با آمدن سهراب بختیاری زاده توانست 2 گل بزند.

 


در بازی با نساجی هرچند که قاضی از ابتدای بازی به میدان نیامد اما از زمان حضورش در زمین توانست چند موقعیت خوب گلزنی برای خودش به وجود بیاورد. یکی از آنها یک موقعیت فوق العاده بود که در نهایت در دقیقه 74 ضربه خیلی خطرناک سر محمد قاضی در حالی که کاری از دستان حقیقی بر نمی آمد به تیر دروازه برخورد کردو در برگشت آن شوت خطرناک خلعتبری را اینبارر حقیقی به زیبایی هرچه تمام تر به بیرون دفع کرد. ضربه ای که اگر گل می شد قاضی می توانست یک پایان خوب در لیگ نوزدهم  مقابل تیم سابقش رقم بزند. حالا امیدهای قاضی به درخشش در آسیاست تا بتواند با تیم سهراب بختیاری زاده در قطر با گلزنی فصل عجیب و غریب خودش را به بهترین شکل به پایان برساند.

 

شهر خودرو محمد قاضی سهراب بختیاری‌زاده (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو محمد قاضی سهراب بختیاری زاده سرمربی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!