Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باتوجه به شرایط برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال به علت شیوع کرونا، روند بازرسی روزانه هیأت‌های مذهبی در دستور کار این سازمان است تا بتوانیم میدانی روند اجرای ستورالعمل‌های بهداشتی را بررسی کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی افزود: دو شب گذشته مصادف با شب اول محرم از دو هیأت در غرب تهران (منطقه مهرآباد) سرزده بازدید داشتیم که الحمدالله نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شده بود و نکاتی نیز وجود داشت که تذکرات لازم داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: 200 گروه سلامت یاران حسینی با همکاری سازمان بسیج بانوان، مساجد و محلات، پزشکان و طلاب تشکیل شده است که در قالب تیم‌های 5 نفره با پوشش مخصوص سلامت‌یاران حسینی و کارت شناسایی به هیأت‌های عزاداری تهران سرکشی می‌کنند تا در روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشته باشند و در صورت نیاز توصیه‌های لازم را ارائه دهند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با اشاره به اینکه مردم بهترین ناظر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی هیأت‌های مذهبی هستند افزود: مردم می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 10000444 و شماره تماس 09307777686 شبانه‌روزی موارد مشاهده شده درباره کمبود‌ها و کاستی‌های موجود در هیأت‌ها را درباره رعایت نکات بهداشتی و تخلفات احتمالی گزارش کنند تا در اسرع وقت بررسی و اقدام شود.
وی همچنین گفت: مسئولان هیأت‌ها نیز می‌توانند از طریق همین سامانه‌ها اقلام مورد نیاز و مشکلات ناشی از هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه را اعلام کنند تا برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرکشی روزانه سازمان هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت