Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:53:27 GMT

آمادگی ونزوئلا برای مشارکت در آزمایش بالینی واکسن کرونای روسیه

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۵۷۵۳

آمادگی ونزوئلا برای مشارکت در آزمایش بالینی واکسن کرونای روسیه

‍‍‍‍‍‍

وزیر بهداشت ونزوئلا از مذاکره با مقامات مسکو درباره مشارکت کاراکاس در ادامه آزمایشات بالینی به روی واکسن "اسپوتنیک-۵" علیه ویروس کرونا و آمادگی ۵۰۰ داوطلب از این کشور برای دریافت این دارو، خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "کارلوس آلوارادو" وزیر بهداشت ونزوئلا صبح امروز اعلام کرد که دولت کشور متبوعش برای مشارکت در ادامه آزمایشات بالینی و تولید واکسن "اسپوتنیک-5" علیه ویروس کرونا با طرف روسی در حال مذاکره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت این کشور آمریکای لاتین گفت: «ما 500 داوطلب برای شرکت در آزمایشات واکسن تولید شده در روسیه پیشنهاد داده‌ایم و امیدواریم این آزمایشات هر چه زودتر آغاز شود.»

آلوارادو افزود: «مقامات ونزوئلا و روسیه همچنین درباره تولید مشترک واکسن "اسپوتنیک-5" مذاکراتی انجام داده‌اند.

"دلسی رودریگز" معاون اجرایی رئیس جمهوری ونزوئلا نیز گفته است که کاراکاس به مسکو پیشنهاد داده تا چین و کوبا هم در آزمایشات این واکسن روسی مشارکت کنند.

پیش از این، وزیر امور خارجه مکزیک نیز اعلام کرد که این کشور بر اساس توافقات با مقامات مسکو، بزودی دو هزار دوز واکسن "اسپوتنیک-5" علیه ویروس کرونا برای مشارکت در اجرای آزمایشات بالینی به روی این دارو، از روسیه دریافت می‌کند. به گفته وی، این آزمایشات ممکن است از ماه سپتامبر آغاز شود.

روسیه 2 هزار دوز واکسن کرونا به مکزیک می‌فرستدعلاقه‌مندی مکزیک و صربستان به خرید واکسن روسی کرونامرحله دوم آزمایش بالینی واکسن تولیدی مرکز "وکتور" روسیه علیه کرونا

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ونزوئلا اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... تلاش غربی‌ها برای خرید دانشمندان روس/ مرحله سوم آزمایش واکسن "اسپوتنیک-۵" زمان استفاده همگانی از واکسن روسی علیه کرونا مشخص شد علاقه‌ حداقل ۲۰ کشور به واکسن روسی کرونا/علت انتقاد غرب از واکسن "اسپوتنیک-۵" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تلاش غربی‌ها برای خرید دانشمندان روس/ مرحله سوم آزمایش واکسن "اسپوتنیک-۵" زمان استفاده همگانی از واکسن روسی علیه کرونا مشخص شد علاقه‌ حداقل ۲۰ کشور به واکسن روسی کرونا/علت انتقاد غرب از واکسن "اسپوتنیک-۵" واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ونزوئلا اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کدام اعضای شورای امنیت تاکنون درخواست آمریکا علیه ایران را غیرقانونی دانسته‌اند؟ ۲ برایان هوک: برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران به اجازه هیچ‌کس نیازی نداریم ۳ شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ۴ الکاظمی: درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق توافق کردیم/ حملات ترکیه به خاک عراق را نمی‌پذیریم ۵ آمریکا صدور روادید برای ۱۴ مقام ایرانی را محدود کرد ۶ تخت روانچی: اقدامات آتی ایران با آنچه که برای برجام رخ می‌دهد، متناسب خواهد بود ۷ لغو نشست شورای امنیت درباره ایران به‌دلیل مخالفت آمریکا ۸ وقوع چند انفجار در عراق مهمترین اخبار بین الملل شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل روسیه: شیوه آمریکا در برابر ایران، چشم‌اندازی ندارد/ واشنگتن به جای تهدید، گفت‌وگو کند/تشدید تنش‌ها با ایران اشتباه است یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند امارات و عبرت‌‌هایی که چشم بر آنها بست ۱- ابومازن نماد خوش خدمتی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست نوبخت: شرمنده مردم هستیم/ هنوز به طرح گشایش اقتصادی مدنظر رئیس‌جمهور ورود نکرده‌ایم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ونزوئلا اخبار روسیه ویروس کرونا ونزوئلا اخبار روسیه شورای امنیت ویروس کرونا اسپوتنیک ۵ واکسن روسی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، هزاران دانشجو در ونزوئلا روز سه‌شنبه در شهر کاراکاس پایتخت این کشور برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

دانشجویان در حالی که از دانشگاه بولیواری به سمت مجلس ملی می رفتند، پوسترهایی را حمل می کردند و شعارهایی علیه تجاوزات و نسل کشی اسرائیل در فلسطین سر می دادند.

«فادی الزابن»، سفیر فلسطین در این تظاهرات گفت: «فلسطین ۷۵ سال منتظر عدالت بوده و از حق موجودیت خود دفاع کرده است. اسرائیل نوار غزه را به قبرستان کودکان و زنان تبدیل کرده است. من می پرسم چند کودک دیگر باید قبل از رسیدن ما به استقلال بمیرند؟»

وی گفت که اسرائیل در غزه ۵۰۰ مدرسه و مرکز آموزشی به همراه پنج دانشگاه را ویران کرد و ۸۰ رئیس دانشگاه را کشته است.

این نخستین تظاهرات حمایت از فلسطین در ونزوئلا نیست و در جریان جنگ علیه غزه تا کنون در چند نوبت مردم ونزوئلا خواستار توقف جنگ غزه شده‌اند.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز دوشنبه گفته بود: «جوانان جهان باید برای افشای نسل‌کشی مردم فلسطین [با مجوز بنیامین] نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، به خیابان‌ها بریزند و خواستار صلح فوری باشند.»

پیش از این نیز، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می‌کند.

پیشتر نیز، نیکلاس مادورو گفته بود که اسرائیل بیمارستان‌های نوار غزه را بمباران و بیماران، مجروحان و آوارگان فلسطینی را قتل‌عام می‌کند. رئیس‌جمهور ونزوئلا افزوده بود که رژیم صهیونیستی بذر یک ایدئولوژی خطرناک‌تر از نازیسم را ابتدا علیه مردم فلسطین و سپس همه ملت‌های عربی و اسلامی و همچنین مسیحیان کاشته است.

کد خبر 6093687

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال