Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:37:36 GMT

جزئیات شهادت مامور پلیس در عملیات تعقیب و گریز

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۵۷۸۵

جزئیات شهادت مامور پلیس در عملیات تعقیب و گریز

خبرگزاری ایسنا، سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت حامد ضابط که صبح امروز در ستاد فاتب برگزار شد گفت: این شهید عزیز ما پنج شنبه شب گذشته، ایثارگرانه و مخلصانه و در راه دفاع از نظم و امنیت جامعه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره برای برقراری نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند، گفت: برهم زدن امنیت یکی از برنامه‌های اصلی دشمن در کشورماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن خود را داعیه‌دار مردم و اقشار مستضعف می‌داند، اما به دنبال ایجاد اخلال در نظم از نقطه صفر مرزی تا پایتخت است. دشمنان ما نمی‌دانند که ما با تمام توان و با تمام وجود از نقاط صفر مرزی تا قلب شهر‌ها را حفاظت می‌کنیم و پای تامین امنیت مردم ایستاده‌ایم.

رحیمی شهید «حامد ضابط» را ماموری وظیفه شناس و فداکار توصیف کرد و گفت: شهید ضابط، حدود یک هفته پیش باید به شهادت می‌رسید، او سارقی که یک کودک را به گروگان گرفته بود، دستگیر کرد و جان خود را برای حفظ جان آن کودک به خطر انداخت. پنجشنبه شب نیز او برای دستگیری یک قاچاقچی و مجرم وارد عمل شده بوده که این قاچاقچی که بالغ بر پنج بار به زندان رفته و تحت تعقیب نیز بود، زمانی که عرصه را برخود تنگ دید با سرعت تمام در یک مسیر، دنده عقب آمده و همکاران من را زیر گرفت که متاسفانه منجر به شهادت «حامد ضابط» و مصدومیت یک مامور دیگر شد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد این افراد جری و وقیح شده‌اند، اظهارکرد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم که قاطع‌تر با این افراد برخورد کند. متاسفانه در مواردی هزینه جرم و جرایمی که مجرمان مرتکب می‌شود برابر نیست و مجرمین وقیح شده‌اند. این مجرم در حالی که می‌توانست به راحتی فرار کند، با سرعت دنده عقب گرفت و مامور پلیس را به شهادت رساند. البته که ما از این موضوعات نمی‌ترسیم و هیچگاه از مسیر تامین امنیت مردم و خادمی ملت کوتاه نمی‌آییم.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه شهید ضابط کمتر از شش ماه بود که با مجموعه نیروی انتظامی همکاری داشت، گفت:، اما همین شش ماه خدمت او سراسر جانفشانی و خدمت بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهادت مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود

یک مامور پلیس انگلیس به دلیل انتشار تصاویری در حمایت از حماس، به «حمایت از تروریسم» متهم شد!

به گزارش ایسنا، پلیس انگلیس اعلام کرد یک مامور پلیس این کشور به دلیل انتشار تصویری در حمایت از جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به حمایت از تروریسم متهم شده است.

در نوامبر سال گذشته در پی تحقیقات پلیس مبارزه با تروریسم انگلیس، «محمد عادل» مامور پلیس ۲۶ ساله در منطقه «برادفورد» انگلیس بازداشت شد.

اداره مستقل نظارت بر رفتار پلیس انگلیس اعلام کرد تحقیقات پلیس مبارزه با تروریسم این کشور درباره پیام‌هایی تحقیق کرده که «محمد عادل» در پیام‌رسان واتساپ منتشر کرده است.

این نهاد انگلیسی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در روز دوشنبه، محمد عادل ۲۶ ساله به دو فقره انتشار تصویر در حمایت از یک سازمان ممنوعه (حماس) متهم شده است؛ اقدامی که ناقض ماده ۱۳ قانون تروریسم انگلیس است. گفته می‌شود این جرایم ادعایی در ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۰۲۳ روی داده‌اند.»

دولت انگلیس حماس را یک «سازمان تروریستی» می‌داند و به همین دلیل مامور پلیس مذکور را از خدمت تعلیق کرده است. او قرار است در روز پنجشنبه برای رسیدگی به اتهامات خود در دادگاهی در لندن حاضر شود.

از هفتم اکتبر تا امروز پلیس انگلیس چندین نفر را به دلیل شرکت در تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان بازداشت کرده است. همچنین پلیس مبارزه با تروریسم این کشور اعلام کرده که چندین پرونده در رابطه‌ با حمایت از حماس در فضای مجازی دریافت کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای به پلیس اسرائیل | ویدئو
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی