Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@14:45:18 GMT

توزیع سیستمی تایر سواری ها

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۵۹۵۰

مجری طرح توزیع سامانه ای تایر اعلام کرد: با همکاری تولید کننده ها از امروز تایر خوردوهای سواری هم مانند خوردروهای سنگین به صورت سامانه ای توزیع می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جمشیدی افزود: سامانه توزیع سیستمی تایر‌های خودرو‌های سواری باید پیش از این اجرا می‌شد، اما متاسفانه به دلیل همکاری نکردن بعضی از تولید کننده‌ها تاکنون موفق به اجرایی آن نشده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق مصوبه تنظیم بازار، تمام تولیدکنندگان داخلی باید میزان تولید خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند و فقط می‌توانند بخش کوچکی از تولیدات خود را به عنوان گارانتی و یا فروش شرکتی نزد خود نگه دارند، اما تاکنون بعضی تولیدکننده‌ها این کار را به درستی انجام نداده و باعث به تعویق افتادن اجرای این طرح شده اند.   جمشیدی گفت: درحال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از امروز اول شهریور، همه تولیدکننده‌ها میزان واقعی تولیدات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت و پس از آن توزیع تایر خودرو‌های سواری سیستمی شده و معاملات آن باید قابل رصد و پیگیری باشد.
مجری طرح توزیع سیستمی تایر خودرو افزود: وزارت صنعت، فرآیندی را ایجاد کرده که بر اساس آن ثبت سفارش و تائید سفارش برای خرید مواد اولیه تولید کنندگان بر اساس میزان تولید و فروش واحد تولیدی آن‌ها انجام می‌شود.   با اجرای این طرح قطعاً شرکت‌های تولیدی هم که بعضاً همکاری نکرده و تاکنون درصد کمی از تولیدات خود را اظهار کرده‌اند اجباراً در سامانه تولیدات خود را ثبت خواهند کرد و طرح توزیع سیستمی تایر خودرو‌های سواری اجرا خواهد شد. برچسب ها: توزیع ، تایر ، خودرو ، ثبت ، سفارش ، خودروهای سواری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: توزیع تایر خودرو ثبت سفارش خودروهای سواری توزیع سیستمی تایر تولیدات خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود