Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید برخی بی‌دلیل برای این باشگاه حاشیه‌سازی می‌کنند.

 مهدی رسول‌پناه با اشاره به زمان اعلام شده برای مسابقات باقیمانده جام حذفی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سه و نیم ماهه لیگ برتر باعث شد تقویم فوتبالی امسال و همین‌طور برنامه‌های باشگاه برای فصل جاری و فصل آینده به هم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مشکلی است که گریبان سایر باشگاه‌ها را هم گرفته است و به‌خصوص تیم‌هایی که مثل ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند کار به مراتب سخت‌تری برای برنامه‌ریزی و حضور قدرتمند در آسیا و فصل بعد دارند.

او ادامه داد: من با کادر فنی در این رابطه جلسات متعددی داشتم و آن‌ها نگران این وضعیت برای آماده‌سازی تیم در فصل آینده و رقابت‌های آسیایی بودند. متاسفانه بعضی‌ها دوست دارند بدون دلیل علیه باشگاه حاشیه‌سازی کنند اما من نمی‌توانم نظر شخصی‌ام را بدهم و صحبت دیروز من هم دلایل فنی داشته که به درخواست کادر فنی انجام شد. در واقع بعد از جلسه با کادر فنی از دلایل آن‌ها برای تعویق جام حذفی قانع شدیم و آن صحبت انجام شد.

رسول‌پناه با اشاره به فرصت کم برای بستن تیم و آماده‌سازی برای حضور در لیگ قهرمانان گفت: در جلسه با کادر فنی مطرح شد که واقعا کار سختی برای حضور قدرتمند در آسیا داریم. از یک طرف مسابقات فرسایشی شده و بازیکنان خسته‌اند، از سمت دیگر ما باید از ششم وارد فصل نقل و انتقالات شویم، از طرف دیگر تیم باید سه هفته دیگر برای ادامه لیگ قهرمانان به قطر برود. پس چه زمانی برای جذب بازیکن جدید، هماهنگی آن‌ها با هم، انجام بازی تدارکاتی و آماده شدن تیم می‌ماند؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه‌های دیگر هم نامه زده‌اند که مسابقات جام حذفی به تعویق بیفتد. هر باشگاهی بر اساس سیاست و تفکرات خود تصمیم‌گیری می‌کند و باشگاه بزرگ پرسپولیس در حال حاضر اولویتش حفظ شاکله اصلی تیم، جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی، حضور قوی در آسیا و در نهایت قهرمانی پنجم در فصل بعد برای هواداران است.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی