Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس جمهوری با قدردانی از کادر درمان کشور و مدافعان سلامت گفت: پزشکان ما همیشه به قسم خود پایبند بودند و کار خود را بعنوان یک شغل تلقی نمی‌کردند بلکه به عنوان یک وظیفه و تلاش عاشقانه برای سلامت مردم تلقی می‌کردند.

روحانی: پزشکان ما همیشه به قسم خود پایبند هستند

 حجت الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: امسال یک تبریک جانانه تری را باید تقدیم پزشکان جامعه کنیم همیشه پزشکان ما در خط مقدم سلامت مردم بودند و همیشه تلاش کردند و به قسم خود پایبند بودند و همیشه پزشکان عزیز ما کار خود را بعنوان یک شغل تلقی نمی‌کردند بلکه به عنوان یک  وظیفه و تلاش عاشقانه برای سلامت مردم تلقی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریس جمهوری گفت: ما الان وارد شهریور شدیم و ۶ ماه با این ویروس مقابله کردیم و وارد ماه هفتم شدیم. در این مقابله مدافعان سلامت کار بسیار بزرگی انجام دادند اعم از پزشک پرستار بهیار و همه‌آنهایی که تلاش می‌کنند در بخش‌های مختلف. یک زنجیر به هم پیوسته است و همه را بعنوان خط مقدم مدافعان سلامت مردم می شناسیم و می‌خواهیم از عزیزانی که شبانه روز در زمینه این بیماری تلاش کردند، تجلیل کنیم.

 روحانی اظهارداشت: حتی اساتید و افرادی که می توانستند حضور نداشته باشند اما برای دلداری بقیه آمدند و تلاش کردند. همه پزشکانی که ممکن است به طور معمول رشته پزشکی آنها اپیدمی و عفونی نبوده اما در عین حال آمدند و کمک کردند همه‌ آنها سپاسگذاری و تشکر می‌کنیم و روز پزشک را به همه‌آنها تبریک می‌گوییم.

 وی افزود: به عزیزانی که در مقابله با ویروس جان عزیز خود را از دست دادند به خانواده بزرگشان تسلیت می‌گوییم. امروز در جلسه ستاد ملی به عنوان نمونه سه خانواده از خانواده‌های پزشکانی که جان خود را فدا کرده و به شهادت رسیده بودند، دعوت شده بودند و از آنها به عنوان نمونه تجلیل و تشکر شد.

 روحانی خاطرنشان کرد: البته تجلیل و تشکر ما نسبت به همه خانواده‌های عزیز است تواضع کنیم در برابر همه خانواده‌هایی که صبر و تحمل کردند.

رییس جمهوری با اشاره به نقش پزشکان در دوران دفاع مقدس گفت:‌ در آن زمان وقتی به جبهه می رسیدیم ، جراحان مشغول عمل جرایی بودند و شاید برخی از آنها ۴۸ ساعت نمی خوابیدند و مرتب در اتاق عمل بودند و جان رزمندگان زیادی را نجات دادند و پزشکان، جراحان و پرستارانکار بزرگی در آن ۸ سال انجام دادند. 

وی شرایط امروز در مقابله با کرونا را شبیه روزهای دفاع مقدس دانست و گفت: امروز هم به فداکاری و ایثار نیاز داریم، ممکن است خمپاره و بمب و کاتویوشا دشمن نزدیک ما نباشد، اما وقتی این همه بیمار وجود دارد در مجموع به یک مرز خطرناک در میدان جنگ شباهت دارد. 

روحانی افزود: از تلاش‌های کادر درمان به ویژه در مقابله با کرونا در موج دوم تشکر و قدردانی می کنیم، موج اول به یک شکلی سخت بود برای اینکه با این ویروس و خطرات آن و این که چه نوع دارو و درمانی می‌تواند مفید باشد و یا چه مراقبتی اهمیت بیشتری دارد، آشنا نبودیم. از ماه اسفند تا اواخر فروردین دو ماه بسیار سختی بود.

رییس جمهوری ادامه داد: موج دوم کرونا از اواخر خرداد آغاز شد و تمام تیر و مرداد ماه را هم در بر گرفت، این موج تا حدی با موج اول متفاوت بود، به طوری که این موج وسیع‌تر و سنگین‌تر بود و ویروس مهاجم‌تر شده بود.  

رییس دولت دوازدهم با ارائه آماری از جان باختگان کرونا اظهارداشت: در میان جانباختگان، جوانان در سنین ۳۰ تا ۴۰ سال را مشاهده می کنیم، در حالی که در موج اول این آمار کم بود اما در موج دوم بیشتر شده است.

روحانی گفت: علاوه بر این در موج دوم استان‌های زیادی درگیر شده اند، اگر یک یا دو استان درگیر باشند راحت‌تر می‌توان مدیریت کرد، اما گاهی از ۳۱ استان، بیش از ۲۰ استان درگیر بیماری هستند.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مقابله با کرونا مدافعان سلامت سلامت مردم عنوان یک موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اشاره به اینکه مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در حوزه قضائی چهارباغ در سال جدید با جدیت بیشتری در حال پیگیری است، مطرح کرد: با اعلام جهاد کشاورزی شهرستان مبنی بر تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی، اقدامات قانونی برای مقابله در همان مراحل ابتدایی اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این تغییر کاربری‌ها در روستای «قوهه» بخش مرکزی در حال وقوع بود، افزود: با حضور نماینده دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی، عوامل نیروی انتظامی، یگان امداد و کلانتری‌های تابعه و با همکاری شهرداری چهارباغ و ادارات خدمات رسان برق و گاز نسبت به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات مقتضی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ ارزش این اراضی که از تغییر کاربری آن جلوگیری شده را حدود ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و در خصوص ۱۶۰ قطعه اعمال قانون شده خاطرنشان کرد: در این عملیات اقدامات قانونی در خصوص ۱۶۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۲ مورد ویلا و بنای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، ۹ مورد استخر و ۴۵ مورد محوطه سازی انجام شد.

کد خبر 6095144

دیگر خبرها

  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد