Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه های خبرجنوب،عصرمردم،افسانه ،نیم نگاه ،طلوع ،تماشا ،سبحان و شیراز نوین نشریات روزانه استانی هستند که نسخه آنها به ایرنا ارسال شده است .

خبرجنوب در سرخط صفحه نخست با عنوان " شور حسینی در گوشه گوشه فارس "هرخانه یک حسینیه به استقبال از ماه محرم رفت ، این روزنامه در سرخطی دیگر  به درخواست استاندارفارس از مدیران دولتی فارس جهت مقابله با تلاش ها برای تخریب دولت در ماه های پایانی سال اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرازنوین دیگر روزنامه شیراز با این عنوان که فارس دارای ظزفیت مطلوبی برای ایفای نقش ترانزیتی در سطح منطقه ای و ملی است به نقل از معاون عمرانی استانداری فارس نوشت استان فارس دارای بیشترین تعداد پروژه در حوزه حمل و نقل در کشور است .

در بخش دیگری از عناوین شیراز نوین آمده است :معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد:هیات مدهبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

تیتر اصلی روزنامه افسانه نیز  به کسادی بازار پوشاک در شیراز پرداخته است ، ترکش های گرانی و کرونا بر بازار پوشاک عنوانی است که ذیل آن رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک شیراز گفته است : فروش مغازه های لباس فروشی شیراز نسبت به سال گذشته حدود ۷۰درصد کاهش داشته است.

این روزنامه همچنین به نقل از معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبرداد: آمار جانباختگان کرونا در فارس به ۷۴۴ نفر رسید.

 روزنامه تماشا نیز اظهارات استاندار فارس خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی استان  را برجسته کرد و نوشت : تاثیر خدامت دولت برزندگی مردم را به روشنی تشریح کنید. این روزنامه به نقل از رییس اتحادیه عمده فروشان موادغذایی شیراز عنوان کرد:رکود جدی توام با تورم بی سابقه در بازار مواد غذایی شیراز به چشم می خورد .

روزنامه طلوع نیز گفته های رییس سازمان صمت فارس را برجسته ساخت و گفت:مشکلی برای تامین ملزومات بهداشتی هیات ها وجود ندارد.

گزارش خبری روزنامه سبحان نیز با عنوان بازار در قرق مانتوهای جلوباز به رنگ باختن هویت ملی و اسلامی در بازار پوشاک اشاره کرد ، در دیگر عنوان این روزنامه  اظهارات نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس  مبنی بر فوریت تامین اعتبار پروژه عمرانی مسیر حجت آباد تا دشت قره باغ و تعریض گردنه کرونی برجسته کرد.

عصرم مردم  هم به نقل از علی خرمی رییس شورای اسلامی استان فارس نوشت  : هیچ حکومتی بدون پشتوانه مردمی نمی تواند داوم بیاورد ، این روزنامه اظهارات وحیدبنا نماینده شهرستان فسا درشورای اسلامی استان فارس را با عنوان با این وضع مسکن احتمالا به زودی چادرنشین خواهیم شد را برجسته کرد .

برچسب‌ها روزنامه نگار روزنامه‌نگاری شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روزنامه نگار روزنامه نگاری شیراز فارس روزنامه نگار روزنامه نگاری شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز

ایسنا/فارس شهردار شیراز از تلاش مدیریت شهری برای تقویت زیرساخت‌های این کلان‌شهر به دلیل گردشگرپذیر بودن آن خبر داد.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در حاشیه مراسم پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت هفته شیراز در این کلان‌شهر برگزار شد، گفت: این برنامه با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به مناسبت هفته شیراز تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به قهرمانان و مقام آوران دیار فارس در رشته‌های مختلف ورزشی عنوان کرد: امروز قدردان همه ورزشکاران، تیم فجر شهید سپاسی و سایر قهرمانان شیرازی هستیم که برای شهر و دیار ما افتخار می‌آفرینند و شورای اسلامی و شهرداری شیراز همواره به حوزه فرهنگ و ورزش در کنار پیشرفت‌های عمرانی توجه ویژه دارند.

شهردار شیراز با اشاره به برگزاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی در بزرگراه آیت الله حائری شیرازی گفت: امروز این برنامه در بزرگراه جدیدالاحداث آیت‌الله حائری شیرازی که در دهه فجر افتتاح شد، برگزار می‌شود و در این منطقه یک پارک سه هزار هکتاری در حال اجراست که از مسیر دوچرخه سواری به طول بیش از ۲۵ کیلومتر برخوردار است و به ارتفاعات مشرف به شهرک سعدی منتهی می‌شود؛ همچنین در حال حاضر چهار بزرگراه همزمان در شیراز در حال اجراست.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران و مجریان این برنامه بیان کرد: بخش اول بزرگراه  آیت‌الله حائری شیرازی به طول هشت کیلومتر در دهه فجر به بهره‌برداری رسید و بخش دوم آن که محور شمالی است در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسدی تصریح کرد: شیراز به عنوان شهر توریستی باید زیرساخت‌های خوبی داشته باشد و بر همین اساس پارک آبی شیراز در بزرگراه حسینی الهاشمی در حال احداث است و باغ پرندگان، آکواریوم بزرگ شیراز، شهربازی بزرگ شیراز و تله‌کابین به عنوان این زیرساخت‌های کم نظیر در شهر شیراز ایجاد می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم با تبریک و گرامیداشت روز شیراز گفت: امروز شاهد برگزاری اولین پیاده‌روی خانوادگی در سال ۱۴۰۳ هستیم که جمعیت بی نظیری در آن شرکت کرده‌اند.

سیدابراهیم حسینی با اشاره به ظرفیت‌های بی همتای کلانشهر شیراز بیان کرد: شیراز شناسنامه ایران است و باید با تامین زیرساخت‌ها و پیشرفت این کلانشهر در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی زمینه رشد هرچه بیشتر آن را فراهم سازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز با تقدیر از شورا و شهرداری شیراز برای برگزاری این برنامه ورزش خانوادگی گفت: این برنامه به واقع یک کار بزرگ است و باید شاهد برگزاری بیشتر این برنامه ها در استان فارس که دارای ظرفیت ورزشی بالایی است، باشیم.

عبدالرحیم خداجو با بیان اینکه با مشارکت خوب مردم شیراز می توانیم شاهد اقدامات خوبی در ورزش همگانی باشیم که منجر به ارتقای سلامت خانواده می‌شود، گفت: حوزه ورزش همگانی در کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط جامعه موثر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • امام‌زاده ابراهیم کجاست و چرا سرخط اخبار قرار گرفت؟
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • پیشخوان روزنامه‌های ۱۲ اردیبهشت فارس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس