Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون بهداست و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: من نیز در طی بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور در شهرستان اصفهان، شاهد رعایت تمامی نکات و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی بودم.

زهرا شیخی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون نحوه برگزاری کنکور سراسری اظهار کرد: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هرکدام از برگزاری کنکور در حوزه‌های انتخابیه خود بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نیز در طی بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور در شهرستان اصفهان، شاهد رعایت تمامی نکات و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی بودم. حتی در ورود داوطلبین نیز فاصله گذاری رعایت شده بود.

وی افزود: باید توجه داشت که شرایط برگزاری در وضعیت شیوع بیماری کرونا بسیار پیچیده بود و در این راستا تمامی تجهیزات، امکانات و نیروهای بهداشتی تعبیه شده بود. دستگاه‌های ذی‌ربط نیز تلاش کردند کنکور سراسری با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان پروتکل‌های و نکات سخت‌گیرانه‌ای را برای برگزاری کنکور طراحی کرد. شرط موافقت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای برگزاری کنکور نیز اجرای تمامی نکات بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبان بود؛ البته اجرای دقیق پروتکل‌ها بهداشتی همدلی و همکاری جامه را می‌طلبید.

شیخی خاطرنشان کرد: تمامی نکات بهداشتی برای برگزاری کنکور به کار گرفته شده بود که این موضوع شایسته تقدیر است؛ البته ممکن است در برخی از حوزه‌ها کاستی‌هایی وجود داشته باشد که در مورد این حوزه‌ها نیز باید صبر کرد تا گزارشات نهایی به کمیسیون بهداشت و درمان برسد.

کد خبر 440188

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زهرا شیخی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس کنکور سراسری کنکور کنکور دکتری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروتکل های بهداشتی مجلس شورای اسلامی بهداشت و درمان برگزاری کنکور تمامی نکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز