Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جهانشیر روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد علاوه بر این میزان بسته معیشتی، نسبت به تهیه و تولید ماسک و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی سطح شهر نیز اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه از سوی سازمان‌های مردم نهاد و جامعه ورزش استان همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشیر خاطرنشان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه به همت مجمع جوانان استان ایجاد شده و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد جوانان و مردم خیر در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه و عادلانه به نیازمندان فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: در راستای تحقق عدالت و تمرکز در اجرای اهداف رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه، در هر شهرستان یک سمن معین انتخاب و اقدام‌های خود را هماهنگ و متمرکز با سمن معین و ستاد استانی رزمایش انجام می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: با همت مجمع جوانان، سمن‌های جوانان، خیران و پشتوانه مردمی و اجتماعی در راستای تحقق اهداف رزمایش، فرامین رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی مقابله با کرونا گام بر می‌داریم.

وی اضافه کرد: در دوره شیوع ویروس کرونا گروه‌های فعال جوانان در سمن‌ها، بسیج، گروه‌های مردمی، ورزشی و سایر بخش‌ها برای کمک به دولت، مردم و کاهش فراگیری این بیماری، در قالب‌های مختلف همچون تولید ماسک و نیازهای مهم بهداشتی اقدام کرده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان کمک های مردمی ویروس کرونا همدان کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود