Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:43:49 GMT

دوره «آموزش UI/UX با نرم افزار Adobe Xd» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۶۶۰۹

دوره «آموزش UI/UX با نرم افزار Adobe Xd» برگزار می شود

انجمن علمی دانشکده‌ی مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت، دوره «آموزش طراحی UI / UX با استفاده از نرم‌افزار Adobe Xd» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ابزارهای زیادی برای طراحی سایت وجود دارد و این ابزارها و نرم‌افزارها هر روز در حال پیشرفت هستند. بدون شک پس از علم و دانش در طراحی UI/UX استفاده از ابزار مناسب لازمه کار طراحان سایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 AdobeXD  مخفف Adobe Experience Design CC است. این برنامه جدیدترین برنامه برای طراحی UI/UX است که توسط شرکت Adobe طراحی شده است، که با نام ­های Project Comet و Adobe XD نیز در میان کاربران شناخته می شود. AdobeXD، نرم افزار طراحی UI/UX است. در واقع این برنامه را می‌توان، اولین نرم‌افزار شرکت Adobe در زمینه توسعه و طراحی اپلیکیشن­ ها و وب‌سایت‌ها دانست. هچنین نرم­ افزار AdobeXD جایگزینی مناسب برای فتوشاپ در زمینه طراحی نسخه پروتوتایپ و موکاپ است.

این برنامه برای اولین بار برای سیستم‌عامل‌های Macintosh عرضه شد، ولی چندی بعد به‌صورت نسخه بتا برای ویندوز هم ارائه شد. باگذشت زمان، Adobe XD  هر روز بیشتر از قبل رشد کرده و به یک ابزار قدرتمند برای طراحان تبدیل شده است.

این برنامه با تدریس مهندس امین سهرابی از یکشنبه دوم شهریور ماه به مدت ۴ هفته، روزهای فرد (یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه) ساعت ۱۷، به صورت مجازی و در بستر اینترنت برگزار می شود.

علاقمندان می توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس  railway_society@ و جهت ثبت نام به لینک  https://evnd.co/EaBY۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش UI UX با نرم افزار Adobe Xd نرم افزار طراحی UI

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا موسوی نژاد صبح سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه های هفته معلم در خراسان جنوبی برنامه سپاس معلم در روز دوازدهم اردیبهشت است که توسط مسئولان و ائمه جمعه و…است که در راستای تکریم معلمان برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: برنامه سپاس معلم در بیرجند در مدرسه متوسطه ۱۵ خرداد برگزار می شود.

۴۰ معلم و همکار فرهنگی خراسان جنوبی به دیدار مقام معظم رهبری می روند

موسوی نژاد یادآور شد: همچنین ۴۰ نفر از همکاران فرهنگی و معلمان عزیز خراسان جنوبی در روز دوازدهم اردیبهشت ماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

وی گفت: برنامه تکریم از معلمان نمونه خراسان جنوبی (استانی و شهرستانی) در ۱۶ اردیبهشت برگزار می شود و از ۸۹ نفر از معلمان با همکاری استانداری و سازمان برنامه و بودجه تجلیل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در ۹۳ درصد مدارس خراسان جنوبی نماز جماعت اقامه می شود و درصد باقی مانده عمدتاً مدارس ابتدایی بوده اند.

موسوی نژاد افزود: همچنین از ابتدای سال تحصیلی تاکنون هزار و ۲۰۰ محفل قرآنی برگزار شده است که بسیاری از آنها در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی گفت: اجلاس نماز دانش آموزی در ۱۱ شهرستان برگزار شده است که در این برنامه از ۱۷۰ فعال در حوزه نماز دانش آموزی تجلیل شد.

۸۳ درصد معتکفین دانش آموز بوده اند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در اعتکاف ماه رجب ۲۲ هزار نفر شرکت کردند که طبق آمار اداره کل تبلیغات اسلامی ۸۳ درصد معتکفان دانش آموز بودند.

موسوی نژاد گفت: برای مهر ۱۴۰۳ سهمیه جذب ما از طریق استخدامی از محل ماده ۲۸ هزار و ۲۸۰ نفر است که امیدواریم با این اقدام مشکل نیروی انسانی ما بسیار کاهش یابد.

وضعیت نیروی انسانی برای مهر ۱۴۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: انتظار بر این است که ۳۴۹ نفر فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان متعهد به خدمت نیز در مهر ۱۴۰۳ شروع به کار کنند.

موسوی نژاد گفت: در مجموع استخدامی ها و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان پیش بینی بر ورود نزدیک هزار و ۵۰۰ نفر به آموزش و پرورش استان است اما از طرف دیگر تا ابتدای ۱۴۰۴ تعداد هزار و ۵۹ معلم ما بازنشسته می شود.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری تعداد ۴۸۰ کودک بین ۶ تا ۱۱ سال که تحصیل باز مانده بودند، شناسایی و به چرخه آموزش برگشتند.

توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان جنوبی اختصاص یافت که امیدواریم این مهم در سال های آتی نیز ادامه پیدا کند.

موسوی نژاد با اشاره به اهمیت امتحانات نهایی یادآور شد: با توجه به تأثیرگذاری معدل در آزمون ورودی به دانشگاه ها، خانواده ها این مهم را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: پیش بینی ما بر این است که نزدیک ۱۸ هزار ورودی پایه اول دبستان در خراسان جنوبی داشته باشیم.

کد خبر 6092688

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟