Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: ستون پنجم دشمن در داخل با رسانه‌هاهایی که در اختیار دارد، در پیشبرد اهداف تحریف با عوامل بیرونی همراهی می‌کند. - اخبار سیاسی -

حمیدرضا ترقی، نایب رئیس و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به همراهی جریان تحریف با تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، اظهار داشت: جریان تحریف با وارونه جلوه دادن حقایق، بزک کردن دروغ‌ها و باورپذیرکردن شایعات، موجب می‌شود افکار عمومی تحریم‌های دشمن را کارساز بداند و از سوی دیگر هم رفع تحریم‌ها را تسلیم شدن در برابر اراده استکبار و تبعیت از خواست آنان معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حرکتی هماهنگ میان اپوزیسیون خارج‌نشین با ستون پنجم آنان در داخل کشور به‌وجود آمده، افزود: ستون پنجم دشمن در رسانه‌ها، مطبوعات، فضای مجازی و سایت‌های گوناگونی که در اختیار دارند در پیشبرد اهداف تحریف با عوامل بیرونی همراهی می‌کنند.
ترقی بیان کرد: گروهک منافقین باسیستم‌های سایبری شبانه‌روز در آلبانی از طریق صدها کانالی که ایجاد کرده‌اند این تحریف‌ها را در ابعاد گوناگون به افکار عمومی جامعه تزریق می‌کنند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تغییر محاسبات مسئولان و مردم در تشخیص راه مبارزه با تحریم‌های اقتصادی، هدف اصلی تحریف است، خاطرنشان کرد: جریان تحریف به گونه‌ای تبلیغات می‌کند که طی 40 سال گذشته هیچ اقدام مثبت و پیشرفتی در نظام اسلامی صورت نگرفت است و در مقابل معایب و ضعف‌ها را آنچنان بزرگنمایی و بزک می‌کنند که مردم جز عیب و کاستی چیز دیگری را نبینند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تصریح اینکه آدرس غلط دادن یکی دیگر از فرمول‌های دشمن برای تحریف است، گفت: عده‌ای شرایط را به گونه‌ای جلوه می‌دهند که کشور برای رفع تحریم چاره‌ای جز نشستن پای مذاکره با آمریکا و پذیرش خواسته‌های آنان ندارد.
ترقی با اشاره به تحریف‌های گسترده در قبال قرارداد درازمدت نظام با چین اظهار داشت: برخی این قرار داد را آنچنان تخریب کرده و به گونه‌ای جلوه می‌دهند که مسئولان کشور در برابر قراردادی که در اصل از بین برنده تحریم‌هاست، به انفعال بیفتند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه لازمه از بین رفتن تحریم‌ها شکستن ستون پنجم دشمن در داخل کشور و جلوگیری از همراهی آنان با رسانه‌های خارجی در سیاه‌نمایی‌ها و سرپوش گذاشتن روی واقعیت‌هاست، خاطرنشان کرد: باید برای حل مشکلات به مردم امید بدهیم تا نظام بتواند با فرمول‌های مناسب تحریم‌های ظالمانه دشمن را خنثی کند
انتهای پیام/

R31462/P/S1,1412/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ گزارش تسنیم| «قاسم» برد موشک‌های تاکتیکی ایران را به اسرائیل رساند/ جدیدترین موشک بالستیک ایران چه مختصاتی دارد؟ ۲ گزارش تسنیم از جدیدترین کروز ایرانی| آیا موشک «ابومهدی» همان موشک «هویزه» است؟ ۳ گزارش تسنیم| ۷ نکته از نمایشگاه پهپادی ایران/ ٤ سلاح جدید برای کرار؛ دست مهاجر و فطرس پرتر شد ۴ تصمیم جدید مجلس برای شناسایی جاماندگان سهام عدالت ۵ گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» ۶ وزیر دفاع: کروز هوایی در مرحله آزمایش است/امیدواریم در تامین واکسن کرونا نقش موثری ایفا کنیم ۷ آمریکا در فعال‌سازی مکانیسم ماشه شکست می‌خورد/کاخ سفید ابزاری برای فشار بر ایران ندارد ۸ گزارش| جدیدترین کروز دریایی ایران بنام مجاهد عراقی؛ دست بلند ایران در برابر شناورهای دشمن از فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری مهمترین اخبار سیاسی گزارش تسنیم| «قاسم» برد موشک‌های تاکتیکی ایران را به اسرائیل رساند/ جدیدترین موشک بالستیک ایران چه مختصاتی دارد؟ نماینده مجلس:واردات کالای قاچاق و بودجه نفتی اقتصاد کشور را فلج می کند تحریم‌های واشنگتن علیه تهران مصداق بارز تروریسم اقتصادی است روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند جزئیات مدل های ۹ گانه تامین مسکن کارگران/۳۵۸ هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای مرکزی حزب مؤتلفه جریان تحریف گزارش تسنیم ستون پنجم تحریم ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج

اندیشکده شورای آتلانتیک معتقد است حمله بی‌سابقه 14 آوریل ایران به خاک اسرائیل یک تیر هشدار بود و نشان می‌دهد که تهران به رغم نداشتن نیروی هوایی مدرن توانایی ضربه زدن به اسرائیل را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اندیشکده شورای آتلانتیک در یکی از تازه‌ترین تحلیل‌های خود در مورد واکنش نظامی هفته گذشته تهران با بیان اینکه روزگاری ایران در عرصه صنعت نظامی هوایی ضعیف بود اما اکنون پیشرفت چشمگیری داشته و در اوج به سر می‌برد نوشت: حمله بی‌سابقه ۱۴ آوریل ایران به اسرائیل یک تیر اخطار بود. این واکنش نشان می‌دهد که تهران به‌رغم نداشتن نیروی هوایی مدرن ظرفیت بالقوه‌ای برای ضربه زدن به اسرائیل و مقابله با برتری هوایی آن را دارد.

این اتاق فکر آمریکایی در ادامه آورده است حمله مستقیم هوایی ایران به خاک اسرائیل نقطه عطفی در شرایط امنیتی رو به وخامت منطقه بود. اگرچه حمله اخیر نکته جدیدی را در مورد توانایی‌های نظامی ایران فاش نکرد اما ظرفیت‌های خطرناک ایران در بهره برداری از فقدان عمق استراتژیک اسرائیل را نشان داد.

این گزارش با بیان اینکه حمله ایران، اسرائیل را به تجدیدنظر در محاسباتش در مورد ایران وادار می‌کند، افزود: برخی تحلیلگران سیاست خارجی، نوع واکنش ایران در پاسخ دادن به حمله اسرائیل به کنسولگری در دمشق را دارای بازخوردهای منفی برای تهران توصیف می‌کردند اما جمهوری اسلامی و رهبر آن آیت الله علی خامنه‌ای این امر را از دیدگاهی متفاوت مشاهده و ارزیابی می‌کردند.

نویسنده گزارش با تکرار ادعاهای رسانه‌های صهیونیست در مورد مقابله و همکاری غرب در کنار اسرائیل با موشک‌ها و پهپادهای ایرانی مدعی شد که حمله ایران آسیب زیرساختی قابل توجهی را به دنبال نداشت. با این حال شورای آتلانتیک با بیان اینکه ممکن است همه این اقدامات از روی برنامه‌ریزی انجام شده باشد، اذعان کرد اگر سه هزار یا ۳۰ هزار موشک و پهپاد بدون اخطار قبلی به سمت اسرائیل پرتاب شوند، مقابله با آن‌ها بسیار سخت خواهد بود.

این در حالی است که بر اساس برخی اطلاعات، گفته می‌شود حزب الله لبنان که اصلی‌ترین متحد ایران است، زرادخانه‌ای متشکل از ۱۵۰ هزار راکت و موشک در اختیار دارد.

این مرکز پژوهشی آمریکا، نیروی هوایی را پاشنه آشیل امنیتی ایران از زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق (۱۹۸۰-۱۹۸۸) دانست و اعلام کرد که پس از آن جنگ، ایران برای تقویت توان هوایی خود تلاش کرد و در کنار آن بخش عمده‌ای از منابع خود را در زمینه توسعه برنامه موشکی بالستیک و پهپاد رزمی سرمایه گذاری کرد. ایران به دلیل آنکه سال‌ها با محدودیت‌های تسلیحاتی سازمان ملل درگیر بود، پیوسته سعی کرد تا برد و دقت موشک و پهپادهای خود را افزایش دهد و در این مسیر موفق شد قابلیت موشکی و پهپادی خود را به این سطح بالا ارتقا دهد.

کد خبر 748161

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند