Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۶ تیم لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ مشخص شدند و نمایندگان آن‌ها در مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، مراسم قرعه کشی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دقایقی پیش در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در نظر دارد در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، لیگ دسته یک مردان را از اوایل مهرماه سال جاری آغاز کند.   مراسم قرعه کشی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده، این رقابت‌ها را در دو گروه مقدماتی زیر آغاز خواهند کرد.    گروه یک: ۱-  جوان ارومیه  ۲-  مس رفسنجان ۳-  سروقامتان همدان ۴-  مقاومت بسیج ۵-  ملوان تهران ۶-  مجتمع فولاد خراسان ۷-  عقاب نهاجا  ۸-  خراسان رضوی    گروه دو:  ۱-  رعد پدافند قم  ۲-  سامسونگ تهران  ۳-  نماینده اردبیل  ۴-  پاس گرگان  ۵-  صنایع اردکان  ۶-  ایرانشید چالوس  ۷-  خوش سیمای آمل  ۸-  هوشیار تبریز   وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیر فدراسیون، شهرام عظیمی رئیس و نادر انصاری دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات و نمایندگان باشگاه‌های دسته یک والیبال ایران در این مراسم حضور دارند.    ۲۶ باشگاه برای حضور در لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ اعلام آمادگی کرده بودند که ۱۶ تیم با تعیین تکلیف بدهی‌ها و ورودیه لیگ دسته یک مردان، در قرعه کشی این مسابقات شرکت کردند. دبیر فدراسیون والیبال در این نشست تاکید کرد که هیات‌های استانی، حق تیم‌داری در لیگ‌ها را ندارند اما به نمایندگی استان در قرعه کشی حضور دارند و به‌زودی نام تیم آن‌ها مشخص خواهد شد.       انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ دسته یک مردان قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان