Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: استان اردبیل نیازمند تدوین برنامه‌های توسعه متوازن است چرا که گرمی به عنوان محروم‌ترین شهرستان مورد بی‌مهری‌های فراوان قرار گرفته است. - اخبار استانها -

ولی اسماعیلی  در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  از مسئولان اردبیل انتظار داریم پیگیری‌های لازم را در زمینه تدوین برنامه‌های متوازن استان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که "بحران آب در شهرستان گرمی کاملاً ملموس است" گفت: کاهش جمعیت از 126 هزار نفر به 76 هزار نفر نشان دهنده وضعیت موجود است و در این زمینه نیازمند انجام اقدامات جهادی در حوزه آبرسانی این شهرستان هستیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: متأسفانه حاشیه‌نشینی در شهرها به دلیل کمبود آب در این شهرستان نمود علمی پیدا کرده و باید برنامه‌های مناسبی در ارتباط با شروع مهاجرت معکوس به این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار اردبیل: تکمیل پروژه پایاب سد خداآفرین 36 هزار هکتار از اراضی منطقه مغان را به اراضی آبی کشاورزی تبدیل می‌کند3800 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پایاب سد «عمارت» شهرستان گرمی اختصاص یافتاستاندار اردبیل: تکمیل پروژه پایاب سد خداآفرین 36 هزار هکتار از اراضی منطقه مغان را به اراضی آبی کشاورزی تبدیل می‌کند

اسماعیلی تصریح کرد: در ارتباط با "پایاب" سد عمارت نیز باید وضعیت‌های لازم تعیین و مشخص شود و نباید اجازه دهیم یک قطره آب که برای این شهرستان حیاتی است به منطقه دیگری انتقال یابد چرا که در قبال مردم این شهرستان مسئولیت داریم.

وی اظهار کرد: بی‌توجهی به این مسئله پیامدهای سیاسی و امنیتی به دنبال خواهد داشت که به همین منظور باید در این زمینه برنامه‌ریز‌ی‌های اساسی انجام شود تا بتوانیم در توسعه شهرستان گرمی به اندازه تمام شهرستان‌های استان موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/132/س

R41374/P/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... وزیر جهاد کشاورزی در اردبیل: ۱۰ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین در اختیار کشاورزان قرار گرفته است وزیر جهاد کشاورزی: ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه پایاب سد گیوی اختصاص می‌یابد سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: عملیات آبرسانی اراضی پایاب سد خداآفرین تسریع شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر جهاد کشاورزی در اردبیل: ۱۰ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین در اختیار کشاورزان قرار گرفته است وزیر جهاد کشاورزی: ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه پایاب سد گیوی اختصاص می‌یابد سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: عملیات آبرسانی اراضی پایاب سد خداآفرین تسریع شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۲ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۳ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۴ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۵ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۶ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۷ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۸ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / برگزاری عزاداری با لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای + فیلم گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشکی ‌که می‌خواست گل‌فروش شود / همیشه منتظر معجزه الهی برای بیماران هستم گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز/ نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه ما است/دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند جزئیات مدل‌های ۹گانه تامین مسکن کارگران/۳۵۸ هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراضی پایاب سد خداآفرین هزار هکتار از اراضی وزیر جهاد کشاورزی پروژه پایاب سد ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت

جوان اهل گرمی که در درگیری لفظی در تهران یک نفر را به قتل رسانده بود از چوبه دار در تهران نجات یافت. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل‌ اظهار داشت: یک جوان اهل گرمی که در تهران مرتکب قتل شده بود با تلاش هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از پای چوبه دار نجات یافت.

رئیس توسعه شورای حل اختلاف استان اردبیل افزود: جوان اهل شهرستان گرمی مغان که در تهران با یک افغانی درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از سه سال با پیگیری های ستاد صبر استان و تلاش های شبانه روزی و چند ماهه هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از قصاص نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده و دیار خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خانواده‌ای از شهرستان گرمی مغان به ستاد صبر استان مراجعه کرده و درخواست کمک برای نجات فرزند جوان خویش را کردند و ابراز داشتند که در یک نزاع و درگیری ناموسی در تهران پسرشان مرتکب قتل شده و یک مرد افغانی را ناخودآگاه به قتل رسانده است و حکم قصاص قطعی شده و می‌خواهند این حکم را اجرایی کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل ادامه داد: بعد از درخواست این خانواده و ورود صلح یاران ستاد صبر استان و تلاش های آنان خانواده مقتول از قصاص منصرف شده و خواستار پرداخت دیه شدند.

علوی بیان کرد: بنا به علت عدم توانایی مالی خانواده قاتل در پرداخت دیه با هماهنگی ستاد صبر استان هنرمندان و فعالان مجازی استان اردبیل برای جمع آوری مبلغ خواسته شده در فضای مجازی فراخوان زده و بعد از چند ماه تلاش مبلغ رضایت را جمع آوری کرده و رضایت قطعی از خانواده مقتول اخذ شد و این جوان نادم به آغوش خانواده و شهر خود بازگشت.

رئیس مرکز حل اختلاف استان در پایان گفت: هیأت بخشایش، صلح یاران و خیرین نیک اندیش ستاد صبر استان در سال گذشته توانستند با تلاش های جهادی و مستمر خود 9 پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کرده و از قصاص 9 انسان نادم و گرفتار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است