Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@02:17:19 GMT

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بازار سهام

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۶۸۸۳

اقتصاد آنلاین نوشت: در ساعت ۱۰:۱۰ جمع صف‌های خرید حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «ونیکی»، «ثبهساز» و «امین» به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «شستا»، حق تقدم «وگردش» و سهام «وآیند» در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ۵۶۷ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان (۷۴ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان (۴۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) به ۴.۴ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۳۵ میلیارد تومان است، از سویی دیگر گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با فشار فروش یک هزار و ۲۳۰ میلیارد تومانی همراه است و پس از آن گروه "چندرشته‌ای صنعتی" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۷۲۰ میلیارد تومان می‌شود.

این جدول حدود ۳۹ درصد از هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۲ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۷ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع: الف

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول