Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدی هزاوہ اظهار کرد: این طرح با محوریت مساجد و هیأت‌های مذهبی با همکاری خیرین، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای غذای گرم نذری و بسته‌های غذایی میان نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش «ایران همدل» که با مشارکت همگانی مردم، نهادها و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان اجرا شد، بیش از ۲۵ هزار پرس غذای گرم و همچنین ۴ هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان و محرومان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه افزود: امیدواریم با مشارکت شایسته و همه جانبه خیرین، در کنار حمایت‌های امدادی بتوانیم خدمات اثربخش‌تری را در قالب مرحله دوم این پویش با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» به نیازمندان و ولی نعمتان جامعه ارائه دهیم.

محمدی هزاره اظهار کرد: مردم به ساحت مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت ارادت خاصی دارند و پیش بینی می‌کنیم، مشارکت زیادی در این طرح داشته باشند و بسته‌های غذایی زیادی بتوانیم میان نیازمندان توزیع کنیم.

وی با اشاره به فضای حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری کرونا بیان کرد: همشهریان عزیز و خیرین ارجمند می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۶۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا انتقال وجوه شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۳۳۲۲ بنام درآمدهای کمیته امداد ساوہ به صورت مستقیم وجوه خود را به منظور اطعام محرومان واریز کنند.

کد خبر 5004916

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ساوه اطعام نیازمندان پویش ایران همدل ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر مراسم عزاداری آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد هفته دولت گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد