Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@00:27:45 GMT

محتمل‌ترین گزینه سرمربیگری اینتر، آلگری است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۷۲۱۱

محتمل‌ترین گزینه سرمربیگری اینتر، آلگری است

به‌احتمال زیاد به‌زودی باشگاه اینتر تصمیم به قطع همکاری با آنتونیو کنته بگیرد و در این صورت می‌توان انتظار داشت که آلگری از جدی‌ترین گزینه‌ها برای هدایت این تیم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، پس از شکست اینتر در مرحلۀ نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، آنتونیو کنته سرمربی این تیم با اظهار ناامیدی از شرایط موجود، اعلام کرد که باوجود تنها یک سال حضورش در باشگاه اینتر، اعتقاد دارد که به‌پایان دوران حضورش در این تیم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مصاحبه خود گفت: چند روزی باید استراحت کنم و سپس ملاقاتی با سران باشگاه خواهم داشت. باید با دقت رخدادهای فصل اخیر را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که آیا من می‌توانم جایگاهی در برنامه‌های آینده اینتر داشته باشم یا خیر.

کنته ادامه داد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و من بسیار تلاش کردم اما باید بهترین تصمیم را برای باشگاه اینتر بگیریم. هیچ دلخوری وجود ندارد و من از مدیران تشکر می‌کنم که به من اجازه دادند تا مدت یک فصل این تجربه فوق‌العاده را در اینتر داشته باشم.

پیش‌بینی می‌شود که در صورت جدا شدن آنتونیو کنته از تیم اینتر، آلگری جدی‌ترین گزینه برای جایگزینی او باشد.

سرمربی سابق تیم یوونتوس که پیش‌ از این توسط بپه ماروتا، مدیر ورزشی اسبق یووه به این تیم اضافه شد، حالا نیز ممکن است با نظر ماروتا به جمع نراتزوری بپیوندد.

کد خبر 440200

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ماسیمیلیانو آلگری فوتبال اروپا اینتر میلان آنتونیو کونته نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دل‌پیرو و دیگر بازیکنان سابق سری A که قصد دارند مجوز مربی‌گری یوفا را دریافت کنند، دو روز گذشته را در تورین گذراندند. آنها در آنجا تمرینات یوونتوس را تماشا کردند و در کلاس درس مکس آلگری، مربی بانوی پیر، شرکت کردند.

صبح روز سه‌شنبه آنها به همراه چند عضو یوفا در تمرین یوونتوس حاضر شدند. در بحث تمرینات حضور داشتند و از کادر فنی یوونتوس درس‌های مفیدی را آموختند.

در بیانیه یوونتوس آمده است: صبح و بعد از ظهر چهارشنبه هم این مربیان در جلسات تمرینی تیم اول در مرکز تمرینی یوونتوس شرکت خواهند کرد.

آلگری پس از جلسه تمرینی امروز درباره حضور این مربیان گفت:«من بسیار خوشحالم که تمرین امروز را با همکارانم که از یوفا آمده بودند به اشتراک گذاشتم. این لحظات همیشه کمک‌کننده و سازنده هستند زیرا همیشه فرصتی برای یادگیری ایجاد می‌شود. من سعی کردم برخی از مفاهیم مهم را در اختیار آنها قرار دهم. یک مربی باید همیشه خود را برای کمک به بازیکنان و در این مورد به همکارانش در دسترس قرار دهد.»

این گروه از کارآموزان شامل مارکو پارولو، ایگناسیو آباته، جوزپه اسکورتو و سیمونه پادوین بود.

دیگر خبرها

  • دویدن جالب و منحصر به فرد آنتونیو رودیگر در جشن مادریدی ها / فیلم
  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم