Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@23:17:39 GMT

بهزیستی آماده دریافت نذورات است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۷۴۵۳

بهزیستی آماده دریافت نذورات است

خبرگزاری میزان- سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد این سازمان همراه با کمیته امداد از طریق پویش ایران همدل آماده دریافت کمک‌های مردمی و نذورات محرم است. تاریخ انتشار: 12:08 - 01 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۱۴۱

خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازمان بهزیستی کشور، مشارکت در پویش «ایران همدل» از طریق شماره‌گیری #۱۴* و یا واریز به شماره کارت ۶۲۷۷-۶۰۷۷-۷۷۷۷-۷۷۷۷ فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران همدل، بزرگترین پویش مردمی ایران است که کمک‌های مردم را از طریق بهزیستی و کمیته امداد به دست نیازمندان می‌رساند.

بیشتر بخوانید: کودکان کار در کدام مناطق تهران بیشتر حضور دارند؟

این پویش با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برای کمک به مددجویان این سازمان تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

این پویش به صورت متمرکز و با همکاری سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان صدا وسیما، سازمان بسیج و وزارت ارتباطات آغاز شده است.

همه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی از کمک‌های جمع آوری شده توسط این پویش بهره مند می‌شوند.

بر اساس اعلام بهزیستی، نذورات هیأت‌های مذهبی در جهت تهیه بسته‌های معیشتی، تهیه وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر و تامین لوازم بهداشتی، درمانی و دارویی برای همدلی با اقشار مختلف مددجویان بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت، سالمندان، مددجویان مقیم مراکز بهزیستی، خانوار‌های تحت پوشش آسیب دیده از کرونا، دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، هزینه خواهد شد.

در پویش قبلی سازمان بهزیستی که در ماه رمضان امسال با عنوان «همدلی مومنانه» راه اندازی شده بود، در مجموع مبلغ ۲۸۱ میلیارد تومان مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی، جمع آوری و توسط سازمان بهزیستی و موسسات تحت نظارت این سازمان، بین جامعه هدف توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهزیستی بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی