Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:22:29 GMT

خرید لوکس‌ترین املاک ویلایی در حومه استان تهران

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۷۵۶۷

خرید لوکس‌ترین املاک ویلایی در حومه استان تهران

شاید خرید یک ملک ویلایی در نزدیک یا داخل شهر برای بسیاری از افراد کار سخت و یا معامله‌ای گران قیمت به نظر بیاید ولی در احتمالا با خواندن این مطلب دیدگاه شما نسبت به این موضوع کاملا تغییر خواهد کرد پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و نظر خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، امروزه در برخی از مناطق حومه تهران شاهد ساخت و سازها و سکونت بسیاری از شاغلین و مردم این شهر هستیم در شهرهای حومه‌ای تهران هستیم ولی کدام منطقه می‌تواند برای ما مناسب‌تر باشد؟

خرید ویلا در حومه استان تهران

این مناطق حومه‌ای با امکانات رفاهی و اجتماعی به همراه آپارتمآن‌های نوساز و شکیل خود در ذهن بسیاری از ما نقش بسته‌اند ولی برای خانواده‌هایی که به خانه‌های ویلایی عادت دارند و یا از خانه‌های آپارتمانی خسته شده‌اند باید چه فکری کرد؟

شهر اندیشه تهران یکی از این شهرهای حومه‌ای تهران است که سال‌هاست با ساخت و ساز مناسب املاک آپارتمانی و ویلایی با تفکیک مناسب معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌خواهیم به شما این شهر را با خانه‌های ویلایی بسیار مناسبی که دارد معرفی کنیم، همان کاری که با آپارتمآن‌های لوکس این شهر بسیار انجام داده‌ایم.

خرید ویلایی در اندیشه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های افرادی است که به دنبال خانه‌های ویلایی هستند و در بسیاری از مواقع به سمت مناطق شمالی کشور و یا معمولا غرب استان البرز روی می‌آورند و دلیل آن هم این است که باور نمی‌کنند بشود در نزدیک شهر تهران همچنین خانه‌های ویلایی مناسبی با این قیمت‌های پایین پیدا کرد.

خانه‌های ویلایی اندیشه با بهترین و درجه یک‌ترین مواد اولیه در ساخت، طراحی مدرن و زیبا، دسترسی آسان به تمامی امکانات مورد نیاز برای زندگی و... فرصتی محسوب می‌شوند که تاکنون هم افراد زیادی را به رویای داشتن یک خانه ویلایی رسانده‌اند.

ما در مطالب دیگر مجله تخصصی مسکن کیان به طور مفصل به معرفی شهر اندیشه، آپارتمان‌های این منطقه و امکانات آن پرداخته‌ایم و در این مطلب باید به شما بگوییم که تمامی این امکانات برای ویلایی در اندیشه نیز در دسترس و قابل استفاده می‌باشد.

خرید ویلا در اندیشه با شرایط فوق العاده

سال‌هاست که ساخت و ساز ویلاهای لوکس و مدرن در شهر اندیشه رونق دارد و یکی از مزایای این ویلاها نسبت به خانه‌های ویلایی مناطق اطراف این است که ویلاهای شهر اندیشه در مناطقی قرار دارند که در این مناطق خبری از خانه‌های آپارتمانی نیست؛ مثلا در فاز سه اندیشه می‌توانیم خانه‌های ویلایی را به سادگی و به وفور ببینیم که در خیابان‌های پهن و با دسترسی‌های آسان در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و دیگر آپارتمانی نیست که برای ساکنین این ویلاها مزاحمتی ایجاد کند؛ و یا در فاز چهار اندیشه نیز همچنین مواردی را می‌بینیم که نشان از تفکیک مناسب مناطق آپارتمانی و ویلایی به بهترین شکل ممکن در این شهر دارد.

اگر شما هم قصد سکونت در یکی از این ویلاهای نوساز شهر اندیشه را دارید باید به شما بگوییم که دیگر نگرانی وجود امکانات لازم را در اطراف خانه خود ندارید و به سادگی هر چه تمام می‌توانید به تمام امکانات مورد نیاز شهری دسترسی داشته باشید.

تمام این موارد به این دلیل است که از ابتدای ساخت این شهر تفکیک مناسب و وجود تمام امکانات در تمام مناطق این شهر مدنظر سازندگان و ارگآن‌های مربوطه مثل شهرداری بوده است.

قیمت املاک ویلایی در اندیشه

شما کاربر گرامی می‌توانید با مراجعه به مطالب دیگر مجله تخصصی مسکن کیان با تمامی مزایای خرید املاک در شهر اندیشه آشنا شوید که ذکر تمامی این موارد از ظرفیت این مطلب خارج است ولی با مطالعه و آشنایی با این امکانات شاید تصور کنید قیمت املاک به خصوص ویلایی لوکس در اندیشه بسیار بیشتر از توان مالی شما باشد و یا چون به مرکز شهر تهران نزدیک است قیمت چند برابری نسبت به مناطق دیگه مثل شمال کشور و یا غرب استان البرز داشته باشد ولی باید به شما بگوییم که اینگونه تصوری کاملا اشتباه است.

یکی از بزرگترین مزایای خرید ملک در این منطقه این است که قیمت آپارتمان و ویلا در این شهر با وجود تمام امکاناتی که به شما معرفی می‌کنیم بسیار پایین‌تر از شهرهای اطراف، مرکزی و یا شمال شهر تهران می‌باشد.

شما نیز می‌توانید با یک مراجعه کوتاه به دفتر مسکن کیان در شهر اندیشه و یک مشاوره دقیق با مشاورین حرفه‌ای مسکن کیان از تمامی مواردی که در این مطلب به آن‌ها اشاره‌ای کوتاه داشتیم اطلاع دقیق کسب کنید.

بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در شهر اندیشه

شما نیز می‌توانید با توجه به شرایط مالی و توانایی پرداخت خود به مسکن کیان در فاز یک اندیشه مراجعه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن به یک ملک ویلایی بسیار مناسب برسید و تجربه‌ای بی‌نظیر را در زمینه خرید املاک در اندیشه تهران کسب کنید.

مسکن کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت در تمامی محله‌ها و فازهای شهر اندیشه نمایندگی انحصاری برترین سازندگان و فروشندگان اندیشه می‌باشد؛ و همینطور بزرگترین منبع فایلینگ املاک و ویلا در اندیشه که با مشاورین حرفه‌ای و با تجربه خود آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه املاک و آپارتمان به شما عزیزان می‌باشد، پس حتما روی کمک این دفتر املاک حساب ویژه باز کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن کیان املاک در اندیشه خانه های ویلایی شهر اندیشه مسکن کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای متقاضیانی که در شهرها بخصوص شهرهای بزرگ زمین تخصیص نیابد، می‌توانند در روستاهای حریم شهرها زمین دریافت کنند.

غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تامین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

وی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی که عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در حال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن‌دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح‌ هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟