Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:23:57 GMT

اقدامات ذوب‌آهن اصفهان در مسیر جهش تولید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۷۷۴۵

اقدامات ذوب‌آهن اصفهان در مسیر جهش تولید

ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال جاری اقدامات کمی و کیفی مختلفی در راستای سیاستهای جهش تولید انجام داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت، در این خصوص گفت : با توجه به این که یکی از چالش های مهم این مجتمع عظیم صنعتی، کمبود مواد اولیه به ویژه سنگ آهن است، لذا این شرکت سیاست ارتقای زنجیره تامین پایدار مواد اولیه را مد نظر قرار داده و در این راستا فعالیت هایی  همچون حضور فعال در عرضه مواد معدنی بورس کالا، تملک معادن سنگ آهن و پهنه معدنی،  فعالسازی معادن کوچک مقیاس و  انعقاد قراردادهای بلند مدت با تامین کنندگان را در اولویت قرار گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از سیاست های ذوب آهن در راستای جهش تولید، افزایش چابکی و بهره وری فرایندهای تولید است که در این خصوص  راه اندازی کوره بلند شماره1 ،  احداث کوره های پاتیلی، تکمیل و راه اندازی واحد تولید اکسیژن به روش BOT، بازسازی و اصلاح کنورتورهای موجود (LD-Optimized) ، بهره برداری از سیستم گوگرد زدایی و طراحی و تولید انواع محصولات صنعتی و ویژه از جمله تیرآهن بال پهن و صادراتی، کلاف های مارک SAE، میلگرد های صادراتی، نبشی های سایز بالا، آرک معدن، انواع ریل معدن، راه آهن و مترو انجام شده است .

یزدی زاده یکی دیگر از سیاست های این شرکت را بازارسازی و بازاریابی محصولات ویژه عنوان نمود و افزود: در این راستا اقداماتی همچون کاهش وزن سبد محصولات ارایه شده در بورس کالا، پذیرش محصولات جدید در بورس کالا و بازاریابی و فروش محصولات جدید ( تیرآهن بال پهن، کلافهای مارک SAE، نبشی های سایز بالا ) انجام شده است .

مدیرعامل ذوب آهن، توسعه بومی سازی و ساخت داخل نمودن قطعات و تجهیزات را از دیگر اقدامات ذوب آهن در راستای جهش تولید دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی پتانسیل بسیار خوبی برای تحقق جهش تولید در سال جاری دارد که امیدوارم با تامین مواد اولیه این امر محقق شود .

یزدی زاده ،کاهش هزینه های تامین مالی  اصلاح ساختار سرمایه شرکت و تهاتر بدهی های بانکی از محل مطالبات تامین اجتماعی از دولت را از دیگر اقدامات این شرکت بر شمرد و فعالیت های صورت گرفته در ذوب آهن اصفهان جهت بهبود فرهنگ سازمانی و تعالی عملکرد را بدین شرح بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی نظام پیشنهادها ، استقرار نرم افزار جامع فرایندهای آموزشی بر مبنای BPMS، برگزاری دوره های فنی مهارتی، طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان (PEM) و مهندسی مجدد و طراحی ساختار سازمانی شرکت مبتنی بر فرآیندهای سازمان.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,78/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ عربستان پروژه ۱۰ میلیارد دلاری ساخت پالایشگاه در چین را معلق کرد ۲ مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه / ارائه تسهیلات خرید کالای منزل از هفته آینده ۳ ایده پورابراهیمی برای نجات بورس/ بازگشت تعادل به بورس با افزایش سرمایه شرکتهای بورسی ۴ «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق ۵ انتشار آگهی آزمون استخدامی کشور برای جذب ۴۵ هزار کارمند ۶ روسیه با کنار زدن عربستان دومین تولیدکننده بزرگ نفت جهان شد ۷ نوبخت: شرمنده مردم هستیم/ هنوز به طرح گشایش اقتصادی مدنظر رئیس‌جمهور ورود نکرده‌ایم ۸ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۳۱ مهمترین اخبار اقتصادی «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق جزئیات مدل‌های ۹گانه تأمین مسکن کارگران/ ۳۵۸هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند بلاتکلیفی کارگران درباره زمان اجرای حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند متن طرح دو فوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال شدن مکانیسم ماشه یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند جزئیات مدل‌های ۹گانه تأمین مسکن کارگران/ ۳۵۸هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: محله حصه کم‌برخوردار است که برای پیشرفت و آبادانی آن خیابان شهید رئیسی، میدان شهید مدرس و میدان عروج (شش راه) در حال راه‌اندازی است تا این محله در مسیر توسعه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در نشست صمیمانه فرماندار با شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه لزوم توجه مسئولان به افزایش سرانه فضای سبز در مناطق از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: مدیران ارشد شهری همواره برای رفاه شهروندان توجه به اجرای سریع پروژه‌های عمرانی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: تراکم جمعیت محله حصه نسبت به منطقه ۱۰ زیاد است و نسبت به سایر محله‌های منطقه به فضای سبز بیشتری نیاز دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: امروزه مفهوم شهرها بدون وجود فضای سبز مؤثر در اشکال گوناگون آن قابل مقایسه نیست.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: شهرها به عنوان کانون‌های تمرکز فعالیت و زندگی انسان‌ها برای اینکه بتوانند پایداری خود را تنظیم کنند چاره‌ای جز پذیرش ساختار و کارکردی متأثر از سیستم‌های طبیعی ندارند؛ در این میان فضاهای سبز شهری جز ضروری و لاینفک پیکره یگانه شهرها نقش اساسی دارد و کمبود آن می‌تواند اختلالات جدی در حیات شهرها به‌وجود آورد.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال پیشرفت و آبادانی خیابان شهید رئیسی و میدان عروج (شش راه) و ایجاد فضای سبز برای این دو خیابان، ضلع جنوبی محله حصه تبدیل به پارک جنگلی ۲۶ هزار متری خواهد شد که امیدوارم این فضای سبز تأثیری مناسب روی کیفیت زندگی در این محل داشته باشد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: محله حصه کم‌برخوردار است که برای پیشرفت و آبادانی آن خیابان شهید رئیسی، میدان شهید مدرس و میدان عروج (شش راه) در حال راه‌اندازی است تا این محله در مسیر توسعه قرار گیرد.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: پارک‌ها و توسعه فضای سبز یکی از عوامل مقابله با آلودگی‌های زیست‌محیطی و ایجاد شرایط آب و هوای مناسب و سالم است که به‌منظور توسعه فضای سبز و به علت مشکل آب تاکنون اقدامی انجام نشده بوده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: حمایت مسئولان در ایجاد فضای سبز مناطق محروم یکی از رویکردهای مدبرانه است که امیدواریم بتوانیم در این مناطق گام مؤثری برای توسعه فضای سبز و ایجاد امکانات رفاهی برداریم.

وی با تشریح مشکلات منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در دوره ششم توجه به محله محوری در راستای رفع معضلات شهروندان در دستور کار قرار گرفت و توانستم خدمات عمرانی و فرهنگی قابل توجهی به شهروندان ارائه دهیم؛ امیدوارم با حضور فرماندار و عضو شورای اسلامی معضلات منطقه رفع شود.

به گزارش ایمنا، علی احمدی فرماندار اصفهان و محمدرضا فلاح عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن بازدید از پارک ۲۶ هزار متری حصه در نشست هم اندیشی معتمدین و مؤثرین محلات مناطق ۱۰، ۷ و ۱۴ شهرداری اصفهان در مهمانسرای منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان حضور یافتند

در ادامه این نشست معتمدان و موثرین منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان مشکلات خود را بیان کردند و فرماندار قول داد با حضور بیشتر در منطقه در جریان معضلات قرار گیرد.

کد خبر 750071

دیگر خبرها

  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود