Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به سقوط ۲ تیم پارس جنوبی‌جم و شاهین شهرداری بوشهر از لیگ‌برتر پرداخت و گفت: عامل سقوط ۲ نماینده استان بوشهر از لیگ‌برتر مشکلات مدیریتی و کادر فنی تیم‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد بهروزیان‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اداره کل ورزش و جوانان هیچگونه دخالتی در فعالیت تیم‌های ورزشی ندارد اظهار داشت: این اداره کل تنها به ایجاد زیرساخت‌ها توجه دارد که در این عرصه فعالیت‌های چشمگیری در 7 سال گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به سقوط 2 تیم پارس جنوبی‌جم و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته اول جام آزادگان خاطر نشان کرد: همه گونه همکاری برای حل مشکلات تیم‌ها انجام شده ولی هیچگونه دخالتی در کادر مدیریتی و فنی نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از پرداخت 60 تا 70 درصد پرداختی بازیکنان دو تیم یاد شده خبر داد و بیان کرد: 2 تیم پارس جنوبی‌جم و شاهین شهرداری بوشهر هیچگونه مشکلات مالی نداشته‌اند و پرداختی قرارداد بازیکنان دو تیم بین 60 تا 70 درصد است.

بهروزیا‌ن‌فر عامل سقوط این تیم‌ها به لیگ دسته اول را مشکلات مدیریتی و کادر فنی تیم‌ها دانست و تصریح کرد: افرادی در راس تیم‌ها قرار داشتند که اطلاعات کافی نداشتند و از هیچ کس هم نظرخواهی نکردند و  مسئولان این تیم‌ها باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

تیم استقلال تهران سهمیه آسیایی را کسب کرد/وداع نمایندگان استان بوشهر از لیگ برتر

وی، با بیان اینکه اگر  مسئولان این تیم‌ها مشورت می‌خواستند راهنمایی‌های لازم ارائه می‌شد گفت: کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، پیشکسوتان و هواداران آماده ارائه مشورت‌های لازم و تخصصی به تیم‌های پارس جنوبی‌جم و شاهین بوشهر برای بهبود کادر مدیریتی و فنی بودند ولی درخواستی از این تیم‌ها ارائه نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرتغییر مداوم سرمربی و  کادر فنی تیم‌های فوتبال لیگ برتری را  نشان از ضعف مدیریتی تیم‌ها دانست و تاکید کرد: این  تیم‌ها اصلا مشکلات مالی و اعتباری نداشتند و استاندار بوشهر تلاش ویژه‌ای برای تامین اعتبارات این تیم‌ها داشته است که خدمات وی قابل ستایش است.

بهروزیان‌فر با بیان اینکه زیرساخت‌های مناسبی برای برگزاری رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر در استان بوشهر فراهم شده است افزود: در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ‌برتر هیچ مشکلی در میزبانی از نظر زیرساخت و امنیتی وجود نداشت و در شرایط ایده‌ال بازی‌ها در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر و تختی جم برگزار شد.

وی با اظهار امیدواری در بازگشت  تیم‌های پارس جنوبی‌جم و شاهین بوشهر به لیگ‌برتر تصریح کرد: شرایط برگشت تیم‌ها در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر برای تیم‌های پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر فراهم است که نیاز به برنامه‌ریزی و انتخاب کادر فنی  و مدیریتی مقتدر دارد.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... تیم استقلال تهران سهمیه آسیایی را کسب کرد/وداع نمایندگان استان بوشهر از لیگ برتر حاشیه دیدار شاهین - استقلال|تقدیر استقلالی‌ها از پزشکان و اعتراض مجیدی به بازیکنان + تصاویر واکنش داور پارس جنوبی - فولاد به حضورش در جشن تولد! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تیم استقلال تهران سهمیه آسیایی را کسب کرد/وداع نمایندگان استان بوشهر از لیگ برتر حاشیه دیدار شاهین - استقلال|تقدیر استقلالی‌ها از پزشکان و اعتراض مجیدی به بازیکنان + تصاویر واکنش داور پارس جنوبی - فولاد به حضورش در جشن تولد! پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۲ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۳ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۴ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۵ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۶ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۷ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۸ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / برگزاری عزاداری با لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای + فیلم گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشکی ‌که می‌خواست گل‌فروش شود / همیشه منتظر معجزه الهی برای بیماران هستم گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز/ نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند متن طرح دو فوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال شدن مکانیسم ماشه یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند جزئیات مدل‌های ۹گانه تأمین مسکن کارگران/ ۳۵۸هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر از لیگ برتر پارس جنوبی جم و شاهین ورزش و جوانان تیم ها کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟

زمانی فرانک دی بوئر توسط ژوزه مورینیو بدترین سرمربی تاریخ لیگ برتر معرفی شد. اما هموطن‌های دی بوئر نیز عملکرد چندان درخشانی نداشته‌اند. 

طرفداری | طی سالیان اخیر سرمربیان فوتبال هلند عملکرد چندان جالبی در فوتبال انگلیس به ثبت نمی‌رسانند. اتفاقی که باعث شده است لوک ادواردز از تلگراف به بررسی آن بپردازد.

هنگام معرفی رسمی آرنه اسلوت به عنوان سرمربی جدید لیورپول، با توجه به عملکرد متوسط مربیان هلندی در لیگ برتر، تردیدهایی در مورد توانایی او برای تداوم موفقیت‌های یورگن کلوپ به وجود خواهد آمد. اسلوت کار فوق العاده‌ای در فاینورد انجام داده است. تیم او پس از مدت‌ها فصل گذشته اردیویسه را فتح کرد و امسال نیز به قهرمانی جام حذفی دست یافت. او تابستان گذشته به دلایل مشخصی گزینه تاتنهام برای جانشینی آنتونیو کونته بود. مرد هلندی تحسین بسیاری را دریافت می‌کند. با این حال، فاینورد در فصل جاری پشت سر آیندهوون در رتبه دوم قرار می‌گیرد. فصلی که آژاکس به عنوان موفق‌ترین تیم تاریخ لیگ هلند، عملکرد کابوس‌واری داشته است. با بررسی عملکرد سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس، به الگوی مشخصی می‌رسیم.

بهترین عملکرد در بین سرمربیان هلندی لیگ برتر انگلیس:

نام سرمربی تعداد بازی  برد تساوی باخت  نرخ پیروزی
اریک تن هاخ  72 39 12 21 %54
گاس هیدینک  34 18 12 4 %53
لوئیس فن خال  76 39 19 18 %51
رونالد کومان  123 55 27 41 %45
رود گولیت  104 51 26 37 %39
مارتین یول  202 75 51 76 %37
رنه مئولیستین 13 3 1 9 %23
دیک ادووکات  17 3 6 8 %18

 حتی آن مربیانی که تا حدودی موفق بوده‌اند، دوران طولانی‌مدتی در لیگ برتر نداشته‌اند. تنها مارتین یول، سرمربی سابق تاتنهام و فولام، توانسته بیش از ۲۰۰ بازی در لیگ برتر را تجربه کند. در واقع، تاریخ به ما نشان می‌دهد با وجود موفقیت بازیکنان سرشناس هلند در فوتبال انگلیس، سرمربیان این کشور در لیگ برتر با مشکل مواجه می‌شوند. همه آن‌ها شخصیت‌های متفاوت با نقاط قوت و ضعف مخصوص خودشان را داشتند. برخی حداقل در ابتدا تاثیر مثبتی روی تیمشان اعمال کردند، اما گاس هیدینک، لوئیس فن خال، رونالد کومان، دیک ادووکات، رود گولیت و البته اریک تن هاخ، همگی در اندازه‌های مختلف، نتوانستند موفقیت‌های قبلی خود را تکرار کنند. 

فقط تن هاخ نیست که با وجود دست و پا کردن نامی بزرگ برای خود در آژاکس، در پیاده‌سازی ایده‌هایش در منچستریونایتد به مشکل برخورده است. فصل اول او در اولدترافورد با کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ کاپ همراه شد، او در فصل دوم برای دومین بار متوالی به فینال اف‌ای کاپ رسیده اما در این لحظه برای حفظ شغلش می‌جنگد. اگرچه برخی انتقادات از عملکرد او می‌تواند اغراق‌آمیز باشد. با توجه به جایگاهی که آرنه اسلوت قرار است در آن قدم بگذارد، آیا عملکردی مشابه برای او در لیورپول مورد قبول قرار می‌گیرد؟ بعید به نظر می‌رسد تنها یک جام لیگ کاپ طی دو سال ابتدایی با توجه به دستاوردهای کلوپ و کیفیت تیمی که به ارث خواهد برد، به عنوان موفقیت تلقی شود.

منصفانه نگاه کنیم با وجود این که اریک تن هاخ در فینال جام حذفی با برنده سریالی به اسم پپ گواردیولا مواجه خواهد شد، او شانس کسب دومین جام دورانش در اولدترافورد را دارد. طی دوران 11 ساله پسافرگوسن، تنها ژوزه مورینیو در منچستریونایتد موفق‌تر عمل کرده است. آرنه اسلوت در چنین محیطی گام می‌گذارد. با ذکر این نکته که تن هاخ نسبت به او در لیگ هلند موفق‌تر عمل کرده است .مربیان هلندی با وجود موفقیت‌های کوتاه‌مدت نمی‌توانند عملکردشان را ادامه دهند. لوئیس فن خال در منچستریونایتد جام برد. گولیت با چلسی اف‌ای کاپ را فتح کرد و با نیوکاسل نیز به فینال رسید. کومان با ساوتهمپتون ششم شد.

شخصیت رک هلندی منجر به تنش می‌شود

اینکه چرا مربیان هلندی در لیگ برتر انگلیس موفق نبوده‌اند، عجیب به نظر می‌رسد، چرا که در نگاه اول آن‌ها شاید تطابق بیشتری با فرهنگ انگلیس داشته باشند. با توجه به فراوانی انگلیسی‌زبانان در هلند، مشکل زبان کمتر وجود دارد و هیچ یک از مربیان ذکر شده در بالا برای برقراری ارتباط با بازیکنان به مترجم نیاز نداشتند. با این حال، صراحت لهجه هلندی‌ها شاید با برخی از بازیکنان سازگار نباشد. آن‌ها در صحبت‌های خود بسیار رک و صریح هستند. هنگامی که این موضوع را با رویکرد سنتی و سختگیرانه در سبک مربیگری ترکیب کنید، منجر به ایجاد تنش خواهد شد. 

بازیکنان نیوکاسل که برای گولیت بازی می‌کردند، می‌گویند تکبر و نداشتن مهارت‌های مدیریت بازیکنان توسط گولیت، عامل شکست او در سنت جیمز پارک بود، نه تاکتیک‌ها یا دانش فوتبالی او. هرچه کمتر در مورد دوره کوتاه و فاجعه‌بار فرانک دی‌بوئر در کریستال‌پالاس صحبت شود، بهتر است. اما به عنوان یک نکته کلی، شاید دلیل ماندگاری کوتاه‌مدت مربیان هلندی در لیگ برتر این باشد که بازیکنان با تبدیل همکاری سرمربی هلندی از ماه به سال، دیگر نمی‌توانند با او ادامه دهند. همچنین حس شوخ‌طبعی در هلند با انگلستان بسیار متفاوت است. این ممکن است موضوعی به نظر کوچک برسد، اما در رختکن و تمرینات، شوخ‌طبعی برای روحیه تیمی مهم است.

تصور اینکه هر یک از مربیان یاد شده برای کاهش تنش با بازیکنان و کارکنان خود، شوخی و خنده‌ای داشته باشند، دشوار است. آیا ممکن است شما محیطی را ایجاد کنید که برای پرورش بازیکنان این لیگ بیش از حد دشوار و طاقت‌فرسا باشد؟ شاید این موضوع به نحوه مربیگری فوتبال در هلند مربوط باشد. برای کشوری با تنها 17.7 میلیون جمعیت، هلند همیشه در زمینه کیفیت بازیکنانی که پرورش می‌دهد، فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. بخش زیادی از این موفقیت به خاطر نحوه پرورش بازیکنان از سن کم و تمرکز بر توانایی فنی به جای قدرت بدنی و آمادگی جسمانی است. روش‌های تمرینی برای بازیکنان بزرگسال نیز مشابه است. همه بازیکنان از اینکه به آن‌ها گفته شود کجا بایستند، کجا پاس بدهند، کجا با جزئیات ریز بدوند، لذت نمی‌برند.

تفاوت ظریف اما اساسی بین تحمیل ایده‌ها و انتقال آن‌ها وجود دارد. هلندی‌ها تمایل دارند باور کنند که راه آن‌ها تنها راه است؛ این که یک راه درست برای بازی وجود دارد و آن راه، ایده‌های آن‌هاست که بر مبنای فوتبال مدرن پایه‌گذاری شده است. منصفانه اگر بگوییم، با توجه به میراث یوهان کرایف و آژاکس و تاثیر ماندگار آن‌ها بر نحوه بازی، مربیان هلندی نیز به درستی به این موضوع اشاره می‌کنند .احتمالا و با وجود این که یک دیدگاه جسورانه محسوب می‌شود، بازیکنان لیگ برتر انگلیس نمی‌توانند با رویکرد سرمربیان هلندی کنار بیایند. 

موضوع دیگری به اسم مردانگی و غرور مردانه هم وجود دارد. سارینا ویگمن، سرمربی هلندی تیم ملی زنان انگلیس، موفق‌ترین سرمربی فوتبال سه‌شیرها است. او در سال ۲۰۲۲ قهرمان یورو شد و در سال ۲۰۲۳ به فینال جام جهانی رسید. رویکرد او بسیار کلی‌نگرتر است. او از بازیکنانش مراقبت می‌کند، روابط شخصی قوی‌ای می‌سازد، به شخصیت بازیکن به اندازه‌ی فوتبال اهمیت می‌دهد. او به جای دیکته کردن، آموزش می‌دهد. بازیکنان انگلیس او را دوست دارند. شاید آرنه اسلوت بهتر است به جای تحمیل ایده‌هایش، با فراهم کردن آزادی عمل، خلاف سیاست هموطنانش، در لیگ برتر موفق شود. گاهی اوقات، چیزی فراتر از دانش فوتبال منجر به موفقیت می‌شود.

 

به قلم لوک ادواردز برای تلگراف

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد