Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج به لحاظ ورزشی جمعه شب تلخی را پشت سر گذاشت و نماینده البرز در آخرین دیدار از رقابت های فوتبال دسته دوم کشور در حالی که می توانست با کسب یک تساوی در خانه حکم بقای خود را امضا کند اما با دوگل مغلوب ملی حفاری اهواز شد و پس از یک سال دوری مجددا به رقابت های دسته سه کشور سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سال گذشته که مردم کاروان تیم قهرمان شهدای رزکان را پس از بدست آوردن جام در خیابان های کرج می دیدند بسیار خوشحال بودند که تیم شهرشان به لیگ دسته دو صعود کرده و پس از سال ها می توانند شاهد یک تیم بومی و یکدست البرزی در فوتبال کشور باشند اما جمعه شب همین تیم که تا پیش از تعطیلات کرونایی هواداران زیادی را به تماشای بازی های خانگی خود دعوت می کرد در سیل سکوت ورزشگاه انقلاب غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید پذیرفت امسال شهدای رزکان مثل خیلی از تیم های حاضر درلیگ دو یا حتی لیگ برتری با مشکل مالی و مطالبات برزمین مانده بازیکنان مواجه نبود، کرج مثل بسیاری از شهرهای ایران با استادیوم بی کیفیت دست و پنجه نرم نمی کرد و نماینده البرز به لحاظ امکانات یا حتی اردوهای آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی با یک تیم لیگ برتری برابری می کرد اما سوال اینجاست که دیگر چه چیزی باید برای یک تیم مهیا باشد تا در سال اول حضور خود در یک لیگ حداقل بتواند خود را در آن حفظ کند.

وقتی شهدای رزکان دم از مردمی بودن می زند و خود را متعلق به کرج می داند باید در قبال مطالبات مردم مسئول باشد و به سوالات آن ها پاسخ دهد.

چگونه یک تیم در طول فصل با در اختیار داشتن بازیکنانی نظیر میلاد سلیمان فلاح، فرهاد خیرخواه، علی امیری و محمد اسماعیل نظر که همگی زمانی در لیگ برتر توپ زده اند نمی تواند حداقل در دیدارهای خانگی کاری از پیش ببرد و از 26 دیدار در این فصل تنها 6 برد کسب می کند.

در این مطلب کاری با عملکرد فنی برخی بازیکنان نداریم که حتی در حد و اندازه لیگ دو هم نبوده اند اما انتظار می رود مدیرعامل باشگاه در خصوص تغییر و تحولات کادرفنی و اعتماد مجدد به محسن کریمی توضیح دهد و سرمربی هم در خصوص عملکرد فنی شهدای رزکان پاسخگو باشد.

جمعه شب شهدای رزکان در حسرت موقعیت های از دست رفته طول فصل سوخت و اشک های بازیکنان از اشتباهات داوری و جای خالی مصدومانی حکایت داشت که شاید با حضور خود می توانستند گرهی از کار تیم محسن کریمی باز کنند اما کیست که نداند این مشکلات برای تمامی تیم ها وجود دارد، باید پذیرفت که این باشگاه علاوه بر بدشانسی مشکلات فنی هم داشت و به ثمر رساندن تنها 18 گل آن هم برای تیمی که آن همه بازیکن باتجربه برخوردار بود غیر منطقی است.

سعید فغانی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال سقوط لیگ دو شهدای رزکان البرز شهدای رزکان یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....

تین نیوز فروغ فاریابی :

تصادفات جاده ای در کشور، سالانه جان هزاران نفر از هموطنانمان را می گیرد و بسیاری را برای همیشه با معلولیت درگیر می کند.

هزینه های تصادفات علاوه بر اندوه و سوگ سنگین در غم جان های عزیزی که برای همیشه از دست می روند، خسارت های مادی سنگینی بر خانواده ها، جامعه، سیستم امداد و درمان، سیستم توانبخشی، و ....تحمیل می کند.

مطالعات بسیاری برای محاسبه همه جانبه  هزینه تصادفات انجام گرفته. در یک مطالعه حتی رنج و اندوه و فشارهای روانی حاصله از تصادف را ، تقویم به پول کرده و به هزینه های کمّی و ملموس افزوده اند. 

برآورد هزینه ها، یکی از راه هایی است که ابعاد هولناک سوانح را آشکار و کمک می کند تصمیمات بازدارنده و پیشگیرانه بهتری اتخاذ شود.  

در شرایط اقتصادی سختِ متاثر از تحریم های ظالمانه، و تورم کمر شکن، عزم مدیران و سیاستگذاران کشور باید هر چه بیشتر به سمت عقلانیت و دوراندیشی و دلسوزی برای مصرف درست ریال به ریال منابع کشور میل کند و سازمان برنامه بایستی با خساست و سختگیری منطقی نسبت به توزیع منابع و تخصیص بودجه اقدام کند و دستاورد اعتبارات را بازخواست کند. 

با انتشار بودجه سال ۱۴۰۳ ، باز هم ردیف های بودجه ای خاصی ذهن را آزار می دهد. 

۶۷۰ هزار میلیارد تومان بودجه نهادهای فرهنگی و دینی با عملکرد منفی یا نامعلوم!!!

در کنار آنها ۶۸ هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه وزارت راه با این مقدار کاستی و نیاز و حوادث جاده ای و ریلی و زیرساخت های ناکافی و ....

پول هدر دادن نیست؟!

نهادهایی که چنین پولی را از جیب مردم جذب می کنند و شاید بیشتر از آن هم طلب می کنند آیا با توجه به عملکرد خود، در قبال مردم  احساس دین نمی کنند؟ 

حتی اگر سهم تقصیر  خطای انسانی در تصادفات بزرگ باشد، خود دلیل بی ثمری این نهادها در تربیت انسان های قانونمند و دیگرخواه و مسئول است. 

ای کاش برای یک سال بطور آزمایشی، همه این نهادهای تبلیغی و فرهنگی و مذهبی تعطیل شوند و بودجه آنها به بهبود ایمنی راه های کشور و نوسازی ناوگان عمومی درون شهری و برون شهری و بهبود سیستم های امداد و فوریت های پزشکی  اختصاص یابد.

اقلا آنها که می توانند خدمت ملموسی ارائه کنند ، در ارائه خدمات خود تقویت خواهند شد.

 

فروغ فاریابی وبلاگ‌نویس آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک